"DHL Parcel" vrea să-şi extindă portofoliul de servicii din Europa prin înfiinţarea propriei reţele de coletărie din Austria, până în 2016, urmărind astfel să exploateze cât mai mult potenţialul segmentului e-commerce pentru susţinerea creşterii în regiune.
Conform unui anunţ făcut ieri, de companie, după ţările Benelux, Polonia, Republica Cehă şi Slovacia, Austria este cea mai recentă piaţă cu potenţial mare în domeniul e-commerce care va fi exploatată de divizia europeană de coletărie lansată anul trecut de "Deutsche Post DHL Group".
Jürgen Gerdes, directorul executiv al diviziei "Post - eCommerce - Parcel", a declarat: "Ca un motor din spatele e-commerce, am devenit un jucător cheie într-un număr tot mai mare de ţări. Acum a venit momentul să facem operaţiunile e-commerce mai uşoare, rapide şi mai sigure pentru piaţa Austriei".
Planul investiţional al DHL pentru această piaţă este de peste 100 de milioane de euro. În următorii doi ani, noua reţea din Austria va crea mii de locuri de muncă în ţară, conform DHL.