AT&T şi-a retras publicitatea de pe YouTube după ce o revistă a relatat că platforma de conţinut video a grupului Alphabet a afişat reclamele alături de imagini care prezentau exploatarea unor copii, transmite Reuters.
"Până când Google va putea să ne protejeze brandul de conţinutul ofensator de orice fel, retragem toată publicitatea de pe YouTube", a declarat, ieri, un purtător de cuvânt al AT&T.
Măsura a fost luată la numai o lună de când operatorul american de telecomunicaţii anunţase că va relua cumpărarea de spaţiu publicitar pe YouTube, după un boicot de doi ani. Boicotul respectiv a avut loc din cauza îngrijorării că reclamele ar fi putut fi afişate alături de video-uri care îndemnau la ură sau alte materiale perturbatoare.
Articolul publicat de revista Wired, potrivit căruia reclamele sunt afişate alături de imagini sau comentarii ofensatoare, a determinat şi grupul producător de alimente şi băuturi Nestle să oprească afişarea reclamelor pe YouTube, la începutul acestei săptămâni.
YouTube a anunţat că a eliminat părţi din conţinut, pentru că nu respectau politicile platformei care nu permit punerea în pericol a copiilor, nuditatea şi comportamentul nepotrivit.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Aly în data de 23.02.2019, 03:25)
Hello there,
My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at bursa.ro promoted as a resource on our blog alychidesign.com ?
We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well
.
If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know.
Thanks,
Aly