DRAGOŞ ANASTASIU:  Turismul poate contribui cu 5% la formarea PIB-ului ţării

LARISA BĂNICĂ
Ziarul BURSA #Companii #Turism / 29 iunie 2015

Turismul poate contribui cu 5% la formarea PIB-ului ţării

Pentru acest an, Eurolines estimează o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro

Dragoş Anastasiu: "Turismul în România trebuie să devină o ramură pe care economia se poate baza"

Grupul Eurolines, care activează pe piaţa de transport şi turism din România, preconizează o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro, în creştere cu 6% faţă de afacerile realizate anul trecut, de 94 milioane euro.

Preşedintele Grupului Eurolines România, Dragoş Anastasiu, a declarat că majorarea cifrei de afaceri în acest an se bazează pe deschiderea de noi agenţii, dar şi pe investiţia Green Village din Delta Dunării : "Vorbim de o diferenţă de aproape 10 milioane de euro, iar aceşti bani nu se fac uşor. Un milion de euro vor veni numai de la Green Village, dar am deschis şi agenţii noi. Şi încă nu ne-am atins potenţialul. Şi chiar nefăcând nimic, numai pe infrastructura anului trecut putem atinge aceste cifre".

În opinia domnului Anastasiu, turismul poate contribui fără probleme cu 5% la formarea Produsului Intern Brut al României.

Dragoş Anastasiu a mai spus: "Cred cu mare sinceritate că turismul în România trebuie să devină o ramură pe care economia se poate baza. Asta înseamnă că trebuie să aducem străini în România. Şi să ştiţi că niciodată nu am auzit vorbindu-se atât de frumos de România cum vorbesc străinii de ţara noastră. Dacă vom fi mai serioşi privind turismul, vom putea creşte foarte uşor. Nu trebuie sa aşteptăm ca statul să facă ceva, trebuie să facem noi".

Potrivit lui Cosmin Marinof, director de vânzări Eurolines, grupul a deschis, în acest an, patru agenţii noi cu sediul în Bucureşti Mega Mall, Braşov Coresi Mall, Petroşani şi Zalău. "Vom încerca să avem o agenţie în fiecare centru comercial care se va inaugura în perioada următoare", a adăugat Cosmin Marinof.

Cu 20 de companii şi 700 de angajaţi, Grupul Eurolines, care sărbătoreşte 20 de activitate, rămâne în topul segmentelor sale de business, potrivit unui comunicat de presă. Peste 3 milioane de pasageri au călătorit cu autocarele Eurolines pe distanţe de 164 milioane de kilometri - mai mult decât distanţa de la Pământ la Soare sau ocolul Pământului de peste 4.000 de ori, anunţă aceeaşi sursă citată.

Flota de autovehicule însumează pentru firma de transport 500 autoturisme, microbuze şi autocare, iar în ceea ce priveşte călătoriile cu avionul, Eurolines a avut peste 1.200.000 de bilete vândute în cei 20 de ani de activitate.

Dragoş Anastasiu a subliniat: "Povestea Eurolines înseamnă multă muncă, înseamnă dorinţa de a face lucrurile mereu mai bine. Poţi seta standarde când îţi place ceea ce faci. Noi ne mândrim că cele mai grele proiecte au fost şi cele mai frumoase, pentru că, de fiecare dată, le-am făcut simţindu-ne bine şi bucurându-ne de fiecare provocare. Această ţară ne oferă oportunităţi extraordinare, nimic din ce am realizat aici nu făceam în altă parte".

Conform reprezentanţilor companiei, 2014 a fost cel mai bun an din activitatea Eurolines. Vânzarea de pachete turistice, distribuite prin reţelele de agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines, a avut o creştere cu 44% faţă de 2013, iar biletele de avion au avut o majorare cu 24% comparativ cu acelaşi an. Transportul internaţional de pasageri cu autocarele Eurolines a înregistrat o evoluţie cu 15% mai mare faţă de 2013.

În ceea ce priveşte tendinţele pentru acest an, reprezentanţii Eurolines spun că au crescut rezervările pe early-booking, la fel şi croazierele şi cererile pentru vacanţele exotice (în Asia, Caraibe şi Oceanul Indian).

Oficialii Eurolines au declarat: ""Se dezvoltă foarte mult vânzările pe acest segment, vacanţele exotice şi croazierele. De asemenea, cumpărătorii acordă mai multă grijă pentru detalii atunci când aleg o vacanţă (ratingul hotelului, locaţia, tipul camerei, experienţe). În plus, vacanţele în Caraibe costă, de exemplu, aproape cât un concediu all inclusive în Turcia. Şi sunt turişti români care au prins gustul acestor vacanţe exotice şi aleg să meargă în fiecare an numai în astfel de locaţii".

Cosmin Marinof, director de vânzări Eurolines, a precizat: "6% din rezervări se fac online şi 30% din cei care rezervă online plătesc online. Deşi vorbim de aceste procente, interesant mi se pare faptul că românii se inspiră din internet, dar rezervă în agenţie. În doi ani, vrem să investim 500.000 euro pe domeniul online."

Grupul Eurolines va investi 150.000 euro în online şi în deschiderea unor noi agenţii în 2015. Eurolines a achiziţionat în acest an complexul Green Village din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării, tranzacţia fiind evaluată la câteva milioane de euro. Bugetul de investiţii pentru primul an în acest proiect depăşeşte 500.000 euro.

Complexul şi-a redeschis porţile în luna mai, iar cifra de afaceri este de 1 milion de euro pentru primul an de funcţionare, ca parte a Grupului.

Şeful Grupului Eurolines a vorbit, totodată, şi de un proiect dedicat turismului, ROBELO - Romanian Best Locations, prin care vrea să strângă în acelaşi loc, pe un site, cele mai bune locaţii de turism din România.

Eurolines are 77 de agenţii în România şi Republica Moldova şi patru agenţii de turism în Germania.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb