Peste o treime din companiile de retail care intră în insolvenţă sunt de fapt profitabile, susţine Dragoş Chivu, Managing Director, Printec România, explicând importanţa lichidităţilor în acest domeniu, conform unui comunicat remis redacţiei.
Multe firme profitabile pot ajunge să îşi piardă creditorii din cauza întârzierilor de alimentare a conturilor, alături de faptul că stocurile reprezintă motorul de business în această nişă, a precizat domnia sa, în cadrul primei ediţii a Romanian Retail Convention, organizată de Expo Media.
Pe de ală parte, Bogdana Baltasiu, Business Development Director, CuponReducere.ro, a evidenţiat faptul că, la nivel global, peste 45% din consumatori vor alege brandurile pentru calitatea lor, chiar dacă preţul este mai mare (Sursa: Ipsos OTX 2013).
Horaţiu Dimulescu, Online Content and Mobile Advertising Manager, Vodafone România, a subliniat faptul că shopping-ul este o acţiune bazată pe impuls, de aceea comunicarea cu targetul trebuie să se integreze în mod natural, prin canalele potrivite, luând în calcul obiceiurile publicului. Un instrument eficient în acest sens este advertisingul de tip geolocalizare, care creşte rezultatele de marketing direct şi loialitatea clienţilor, potrivit sursei citate.
Mergând într-o arie cu focus pe inteligenţa emoţională în marketing, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions în România, a punctat faptul că viitorul aparţine brandurilor experienţiale, că asistăm la o revoluţie a mentalităţii de retail, în care magazinul a devenit declaraţia de brand, iar industria în sine migrează dinspre competitiv spre colaborativ, se mai arată în comunicat.
Prima conferinţă Romanian Retail Convention a avut loc în data de 7 noiembrie 2013.