Drooler, startup-ul românesc care produce în fabrica proprie şi livrează mâncare gătită pentru câini, a demarat o campanie de finanţare pe platforma de crowdfunding Rōnin, se arată într-un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.
Evaluat la 1 milion de euro, Drooler iese pe piaţa de profil cu o idee inovatoare: mâncare proaspăt gătită pentru câini, sănătoasă şi realizată în combinaţii care să acopere necesarul de proteine, minerale şi vitamine pentru canine indiferent de vârstă. Reţetele aprobate de medicii veterinari au fost produse pe scară largă după ani de cercetări împreună cu partenerii Drooler de la Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară din Cluj-Napoca.
"Meniurile Drooler sunt complete şi perfect echilibrate, conţinând tot ce are nevoie un câine, de la micronutrienţi, la macronutrienţi - fără a face rabat de la gustul savuros, bineînţeles", spune Andrei Cerbu, fondatorul startup-ului. "Reţetele produse de Drooler sunt concepute astfel încât să fie potrivite atât pentru primele luni de viaţă ale căţeilor, cât şi pentru nevoile de la maturitate sau cele ale seniorilor. Meniurile pe care le punem la dispoziţia clienţilor noştri sunt conforme cu standardele nutriţionale ale Asociaţiei Americane pentru Alimentaţie Canină (AAFCO), dar şi cu cele ale Federaţiei Europene a Industriei de Petfood", mai spune fondatorul Drooler.
Potrivit sursei citate, startup-ul urmăreşte să atragă investiţii în valoare de 100.000 de euro (suma minimă targetată) şi până la 200.000 de euro. Capitalul obţinut în urma campaniei de finanţare va fi folosit de Drooler pentru achiziţia de echipamente care să ajute la producerea şi livrarea mai multor porţii de mâncare pentru căţei, dar şi la extinderea capacităţii de producţie. Afacere cu un concept inovator, prima de acest gen din România, Drooler îşi propune să educe constant piaţa de profil. Mai concret, să familiarizeze stăpânii de căţei cu avantajele mâncării proaspăt gătite asupra sănătăţii caninelor.
Meniurile Dooler conţin ingrediente proaspete, provenite în proporţie de 65-85% din agricultura românească.
"Ingredientele şi condimentele pe care le folosim le consumă şi oamenii. Mâncarea e gătită lent, ca să nu distrugem vitaminele şi conţine superalimente de genul varză kale, alge sau turmeric, pe lângă carne", spune Andrei Cerbu.
Tichetul de investiţie minimă în campania de finanţare derulată de Drooler pe platforma Rōnin porneşte de la valoarea de 100 de euro.
"Ne bucurăm să putem oferi oportunitatea oricui crede în ideea de business inovatoare propusă de Drooler să investească în această companie", spune Ovidiu Ghiman, co-fondator Rōnin. "Drooler a fost acceptat pentru listarea pe platforma de investiţii Rōnin tocmai pentru inovaţia pe care o aduce şi pentru că răspunde unei nevoi reale a societăţii. Iubitorii de câini vor să aibă certitudinea că le oferă acestora mâncare de cea mai bună calitate, sănătoasă, gătită cu dragoste pentru animalele de companie, care de cele mai multe ori sunt tratate de stăpâni ca parte din familie", mai spune Ovidiu Ghiman.
Fondatorul Drooler mărturiseşte că ideea de a dezvolta un startup specializat în producerea şi livrarea de mâncare pentru câini i-a venit de la Foca, husky-ul lui.
"Am început să o cresc pe Foca în perioada când abia ce-mi deschisesem primul meu business în HoReCa, un restaurant. Cred că atunci era câinele cel mai răsfăţat din lumea întreagă, pentru că în fiecare zi mânca numai fripturile de cea mai bună calitate, care rămâneau de la restaurant. Eram învăţat să gătesc mâncare bună pentru oameni. Dar de ce să nu fac acelaşi lucru şi pentru prietenii noştri cu 4 picioare? m-am întrebat atunci. Şi aşa am demarat o serie de cercetări care au durat 4 ani şi pe care le-am desfăşurat împreună cu Facultatea de Medicină Veterinară din Cluj, ca să fiu sigur că meniurile Drooler sunt exact ce trebuie pentru sănătatea câinilor noştri", spune Andrei Cerbu.