Dulcinella: Expansiune accelerată în sectorul B2B, estimată să depăşească 40% din cifra de afaceri în 2025

M.B.
Miscellanea / 5 martie

Dulcinella: Expansiune accelerată în sectorul B2B, estimată să depăşească 40% din cifra de afaceri în 2025

Dulcinella, reţea de cofetării şi patiserii cu origini basarabene, anunţă un parteneriat strategic cu platforma digitală Bocado, lider în aprovizionarea sectorului HoReCa, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. În acest context, compania îşi propune ca zona de B2B să ajungă la 40% din cifra de afaceri în 2025, în creştere faţă de 2024, când segmentul a reprezentat aproximativ 15-20% din veniturile totale.

Pentru a susţine extinderea în zona B2B, Dulcinella investeşte până la 3 milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de producţie şi distribuţie. Un proiect major vizează deschiderea unei fabrici la Târgu Neamţ, cu o suprafaţă de producţie de 4.700 mp, menită să susţină atingerea unei cifre de afaceri de 10 milioane de euro în 2025, în creştere cu 30% faţă de anul anterior. În plus, la Cernica, lângă Bucureşti, va fi construit un hub logistic pentru depozitarea produselor congelate destinate sectorului B2B, cu o suprafaţă de până la 7.000 mp.

"Parteneriatul cu Bocado nu înseamnă doar distribuţie, ci o conexiune directă cu profesioniştii din HoReCa. Ne dorim să facem produsele noastre mai accesibile, iar această colaborare ne ajută să răspundem rapid cerinţelor pieţei. Prin Bocado, nu doar că ne extindem reţeaua de parteneri, dar construim relaţii solide bazate pe calitate şi încredere", declară Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

Vânzările generate prin Bocado sunt estimate să reprezinte între 10-15% din totalul vânzărilor B2B. Dulcinella se adresează clienţilor din zona HoReCa, incluzând cafenele, restaurante, lanţuri hoteliere, companii de catering şi reţele de retail. Produsele destinate acestui segment sunt torturi şi prăjituri artizanale, patiserie fină, deserturi tradiţionale basarabene şi româneşti, produse fără zahăr şi opţiuni sănătoase.

"Cel mai important avantaj în zona de B2B este garanţia că produsele noastre sunt realizate din ingrediente naturale, fără conservanţi sau arome artificiale. Acesta este principalul argument pentru partenerii noştri din HoReCa", adaugă Sergiu Diaconu, conform comunicatului.

Dulcinella a intrat pe segmentul B2B în România în 2023, iar 2024 a marcat o expansiune accelerată, datorită listării produselor pe platforme dedicate şi colaborărilor cu lanţuri din industria HoReCa. În 2025, compania estimează că acest segment va depăşi 40% din cifra de afaceri, susţinut de parteneriatul cu Bocado şi extinderea reţelei de distribuţie.

Pentru a susţine această creştere, Dulcinella va lansa o linie de produse congelate special concepute pentru HoReCa, cu un termen de valabilitate extins şi ambalaje optimizate pentru distribuţie. De asemenea, compania continuă să investească în producţie şi logistică, pentru a putea asigura volume mari şi livrări rapide.

"Cele mai importante direcţii de creştere pe segmentul B2B includ parteneriate cu reţele de retail precum Metro şi OMV, colaborări cu lanţuri de cafenele şi restaurante precum Gloria Jeans Coffee, Tucano Coffee, Ted's Coffee, Hilton, dar şi dezvoltarea de produse sub marcă privată, pentru a oferi soluţii personalizate clienţilor noştri", explică Sergiu Diaconu.

Dulcinella este deja activă în Marea Britanie, Spania, Franţa şi Bulgaria, iar planurile de extindere vizează Germania, Statele Unite şi Emiratele Arabe Unite.

Pe lângă dezvoltarea în zona B2B, Dulcinella îşi continuă extinderea reţelei de cofetării şi patiserii. În prezent, compania operează 20 de locaţii în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Suceava, Târgu Neamţ, Piatra Neamţ, Roman şi Fălticeni, iar până la finalul anului 2025, obiectivul este atingerea a 50 de unităţi. Expansiunea se va concentra iniţial pe oraşele aflate la aproximativ 150 km de Bucureşti şi pe zona Moldovei, unde infrastructura de producţie şi distribuţie este deja bine dezvoltată.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Comanda carte
Forumul investitorilor 2025
unnpr.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Mar. 2025
Euro (EUR)Euro4.9770
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6544
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2472
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9694
Gram de aur (XAU)Gram de aur436.1308

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

aages.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
solarenergy-expo.ro
thediplomat.ro
tophotelawards.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb