După 20 de ani în HoReCa, antreprenorul Victor Grosu intră pe segmentul operaţional cu BOSCO - Gourmet Nest: o investiţie de 2 milioane de euro

A.F.
Companii / 1 august

După 20 de ani în HoReCa, antreprenorul Victor Grosu intră pe segmentul operaţional cu BOSCO - Gourmet Nest: o investiţie de 2 milioane de euro

Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul ospitalităţii ca arhitect, designer de interior şi consultant, antreprenorul Victor Grosu se lansează în segmentul operaţional cu restaurantul BOSCO - Gourmet Nest. Amplasat în zona de nord a Bucureştiului, proiectul are în spate o echipă de top, cu experienţă internaţională, şi o investiţie totală de 2 milioane de euro.

Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO - Gourmet Nest, este din Estonia şi a lucrat în restaurante prestigioase din lume, inclusiv în şase locaţii cu stele Michelin. Meniul creat împreună cu Head Chef-ul Eduard Kisseljov propune preparate din bucătăria europeană, cu influenţe nordice, bazate preponderent pe produse locale.

Un nou nume pe piaţa HoReCa din România: Gynda Gourmet - Hospitality Management Group

Piaţa HoReCa premium din România este într-o oarecare stagnare după pandemie: lipsa de personal şi creşterea continuă a costurilor au afectat branşa. După mai bine de 20 de ani de activitate în segmentul ospitalităţii ca arhitect, designer de interior şi consultant, antreprenorul Victor Grosu a decis să facă tranziţia către zona operaţională. A fondat brandul Gynda Gourmet odată cu dezvoltarea restaurantului BOSCO - Gourmet Nest, proiect demarat în vara anului 2023.

Co-fondatorul companiei, Serghei Grigor, este un antreprenor şi expert HoReCa ce a gestionat, în cei peste 20 de ani de activitate, investiţii de peste 28 de milioane de euro. CEO-ul Gynda Group, Radu Vona, are 19 ani de experienţă în industrie, ca antreprenor şi consultant, şi vine cu o perspectivă unică în ecosistemul ospitalităţii.

Grupul de management operaţional Gynda Gourmet acoperă toate fazele dezvoltării şi administrării unei afaceri HoReCa de succes: identificare locaţie; concept şi plan de business; identitate de brand; creare şi dezvoltare meniu food&beverage; arhitectură şi design interior; management operaţional (bucătărie, front-of-house, purchasing, resurse umane, financiar); marketing şi comunicare; lansare ş.a.m.d.

"Am fondat Gynda Gourmet din dorinţa de a crea restaurante care să ofere garanţia unor experienţe culinare memorabile. Ne propunem ca locaţiile în care ne implicăm să înglobeze toate componentele (gastronomie, servicii, design interior, atmosferă, poveste) într-un concept unitar, controlat de noi de la A la Z. De aceea, motto-ul pe care l-am ales este Behind the Truly Memorable Hospitality Experiences", explică Victor Grosu.

"Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi"

Antreprenorul crede că piaţa de ospitalitate din România este în sfârşit pregătită pentru a renaşte şi a se afirma pe plan internaţional. Afluxul de turişti străini este în creştere, iar publicul local s-a maturizat, călătoreşte foarte mult, are experienţa unor restaurante prestigioase, şi îşi doreşte să aibă parte în România de acelaşi nivel de servicii ca în străinătate.

În plus, nivelul de trai a crescut şi consumatorii îşi pot permite acum astfel de experienţe. În ceea ce priveşte forţa de muncă, pentru că veniturile din industrie s-au aliniat cu cele din străinătate, specialiştii care au dobândit o experienţă bogată în locaţii prestigioase din alte ţări se pot întoarce acasă.

"Aceşti profesionişti nu se pot întoarce oriunde. Ei vor veni doar pentru un grup sau brand care le poate oferi garanţia salariului, a unui concept şi a unor reguli bine stabilite, la standarde internaţionale. Este ceea ce ne propunem prin Gynda Gourmet", adaugă Victor Grosu.

Grupul Gynda Gourmet îşi doreşte să devină partenerul de încredere al investitorilor HoReCa şi să creeze un standard al experienţelor de ospitalitate, aliniat la normele globale.

"Promisiunea pe care o face un restaurant trebuie respectată zi de zi. Sunt puţine exemple de locaţii la noi, din păcate, care şi-au păstrat promisiunile cu care s-au lansat în urmă cu câţiva ani, fie că e vorba de gustul mâncării, fie de ospitalitate şi servicii", este de părere fondatorul Gynda Gourmet.

În prezent, grupul are în dezvoltare proiecte din România cu specific comfort food, asiatic, latino-american, o franciză bio şi un food court. Valoarea estimată totală a investiţiilor în proiectele în curs de desfăşurare este de 20 de milioane de euro.

BOSCO - Gourmet Nest: o investiţie de 2 milioane de euro

Lansat la finalul lunii iulie 2024, primul restaurant operat de Gynda Group se află în zona de nord a Bucureştiului şi a presupus o investiţie totală de 2 milioane de euro. Proiectul se distinge prin locaţia unică, experienţa propusă, adresată tuturor celor cinci simţuri, şi echipa din spate: Executive Chef-ul Andrey Korobyak s-a alăturat echipei încă din faza de concept, iar staff-ul a fost atent selectat pentru a se alinia valorilor de ospitalitate internaţionale.

Direcţiile-cheie ale proiectului BOSCO - Gourmet Nest au fost "foarte gustos, cald şi verde". Designul interior, semnat de biroul Grosu Art Studio, valorifică locaţia şi respectă mediul înconjurător prin materiale exclusiv naturale: lemn şi travertin, suprafeţe ample din sticlă, nuanţe de pământ, măslini la interior, tavan din material argilos, lemn ars la exterior. Lumina naturală inundă spaţiul prin pereţii vitraţi şi luminatorul generos, creând o stare confortabilă. La lăsarea serii, scenariile de iluminat arhitectural implementate de specialiştii Design Radar creează o atmosferă specială.

"Am făcut multe piese-unicat pentru proiect: masa centrală tip sharing table din beton turnat, uşa de intrare din lemn masiv, sculptată cu motive ale pădurii, zonele semicirculare de canapea, care oferă intimitate, şi diferite surprize pe care oaspeţii le vor putea descoperi la faţa locului", descrie Victor Grosu, care a coordonat şi partea de amenajare interioară.

Restaurantul are 96 de locuri în interior, o terasă de 60 de locuri, o seră, o bucătărie deschisă şi o vinotecă cu control al aerului şi umidităţii în care se află o colecţie impresionantă de vinuri din regiunile viticole celebre ale lumii, selectate de somelierul locaţiei.

Executive Chef-ul BOSCO - Gourmet Nest este din Estonia şi are experienţă în 6 restaurante cu stele Michelin

Andrey Korobyak, Executive Chef-ul BOSCO - Gourmet Nest, s-a alăturat proiectului încă din faza de concept, în luna iulie 2023, la invitaţia grupului Gynda Gourmet. Andrey are o experienţă impresionantă în restaurante de top din lume: şi-a început cariera la Restaurantul "Egoist" din Tallinn, apoi a făcut parte din echipa "La Table du Gourmet", cu stele Michelin, din Franţa, a trecut pe la renumitul "Geranium" din Danemarca, unde şi-a perfecţionat abilităţile sub îndrumarea unor bucătari de top ca Jean-Luc Brendel şi Rasmus Kofoed.

Andrey a dezvoltat mai multe proiecte HoReCa de top, transformând bucătăriile prin concepte inovatoare. Co-naţionalul său, Eduard Kisseljov, a făcut şi el parte din echipa "Geranium" Danemarca, şi s-a alăturat echipei BOSCO - Gourmet Nest ca Head Chef în 2024, la invitaţia lui Andrey Korobyak.

Meniul BOSCO - Gourmet Nest: comfort food cu influenţe nordice

Meniul restaurantului este sezonier şi propune preparate din bucătăria europeană, cu influenţe nordice, dezvoltate cu produse locale, sub semnătura Executive Chef-ului Andrey Korobyak.

Pentru a dezvolta meniul, Andrey a avut o perioadă extinsă de documentare şi cunoaştere a specificului gastronomic local şi a preferinţelor oaspeţilor. A călătorit în diferite zone din România, a luat masa la restaurante de top şi s-a familiarizat cu tradiţiile româneşti şi produsele oferite de natură în fiecare sezon. Despre conceptul de meniu pe care l-a dezvoltat pentru BOSCO - Gourmet Nest, Andrey declară:

"Conceptul de bucătărie nordică este acum foarte popular, este uşor de înţeles, deoarece se bazează mult pe produse din natură. Am ales această abordare fiindcă natura stă la baza a tot ce înseamnă BOSCO - Gourmet Nest: locaţia înconjurată de multă verdeaţă, interiorul cu elemente naturale. Pentru aprovizionare, ne bazăm pe produse locale cât de mult putem, şi dorim să dezvoltăm cât mai multe relaţii cu ferme şi producători autohtoni."

Executive Chef-ul speră ca oaspeţii să fie deschişi la nou şi să se bucure de experienţa pregătită:

"Sunt extrem de mulţumit de versiunea finală a meniului pe care l-am creat, este diferit de ceea ce se găseşte pe piaţa locală, sper să fie pe placul oaspeţilor, totul este gustos. Abia aştept să văd ce reacţii vor fi, sunt preparate gândite să invite la descoperirea de noi savori. Toate au descrieri simple, astfel încât publicul să aibă un indiciu despre fiecare în parte, despre gustul la care să se aştepte, dar doar încercându-le vor putea înţelege despre ce este vorba. Am ales şi câteva preparate din Estonia, ţara mea natală," completează Andrey Korobyak.

Restaurantul BOSCO - Gourmet Nest este deschis începând cu 26 iulie 2024, de marţi până duminică, între 17:00-23:00. Din 1 septembrie 2024, restaurantul va fi deschis între 12:00-23:00.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb