Producătorul de materiale de construcţii, Duraziv, estimează că lucrările de anvelopare din programul naţional de reabilitare al clădirilor anunţate de principalele primării de sector din Bucureşti, ar putea aduce un plus de circa 45 de milioane de euro pieţei de adezivi de termoizolaţie, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei. Valoarea acestei pieţe la nivelul anului 2011 a fost de aproximativ 62 de milioane de euro.
Cu toate acestea, cea mai mare pondere a adezivilor pentru termoizolare vânduţi în piaţă în 2011 a vizat proiectele individuale. Adezivii pentru acest tip de lucrări de termoizolare reprezintă procentual aproximativ 15% din valoarea totală a tuturor materialelor utilizate.
Gabriel Constantin, Manager B2B Duraziv, a declarat: "Lucrările de reabilitare termică nu au influenţat decisiv până acum piaţa de adezivi de termoizolare. Cea mai mare pondere a vânzărilor s-au adresat construcţiilor noi sau proiectelor de reamenajare individuale".