Înscrierile pentru AdPrint Festival s-au încheiat pe data de 20 ianuarie. Agenţii de publicitate din 15 ţări îşi regăsesc echipe de creaţie înregistrate cu lucrări în unicul festival european dedicat exclusiv print-ului ce se va desfăşura între 2 şi 5 februarie la Braşov. AdPrint va găzdui lucrări a 112 echipe de creaţie din Aus-tria, Belgia, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Slovenia, Turcia şi Ucraina. Participă 62 de echipe de creaţie aparţinînd unui număr de 21 de agenţii din străinătate şi 50 de echipe reprezentînd 20 de agenţii de publicitate româneşti. Pe lista agenţiilor din străinătate figurează următoarele nume: TBWA\Paris Franţa, FCB Aus-tria, Ogilvy & Mather Belgia, Publicis Conseil Franţa, Ashley & Holmes Bulgaria, TF Marketing Croaţia, Scholz & Friends Germania, Red Cell Germania, Lorenzo Marini & Associaţi Italia, McCann Erickson Italia, AmbrosioMaoloni Italia, Adv Activa Italia, Scholz & Friends Polonia, Lowe Turcia, Pristop Slovenia, EURO RSCG Ucraina şi Publicis United Rusia. Acestor echipe de creaţie li se alătură un număr de trei înscrise în festival de OpenAd. Agenţiile româneşti, care sînt reprezentate de echipe de creaţie înscrise în fes-tival, sînt: OgilvyOne, Vitrina Advertising, Gavrila&Asociaţii, Scala JWT Publicitate, Loco Branding & Communication, 141 România, Propaganda, adviser|chillimedia, Speed Promotion, AdVenture, DDB, Violet Advertising, gav|Scholz&Friends, Sister & Co, Mercury Promotions, GMP/Ashley, Saatchi & Saatchi, Cohn & Jansen, Lowe & Partners şi McCann Erickson.
Începînd cu ediţia din acest an, International Advertising Association este partenerul AdPrint Festival. Prin conţinutul său, AdPrint este complementar misiunii IAA, aceea de a ridica standardele şi practicile din publicitate, aducînd astfel beneficii întregului domeniu al comunicării. AdPrint Festival va cuprinde o serie de seminarii destinate atît creativilor cît şi oamenilor de marketing.