Eisberg trece printr-un proces de înnoire. Urmând trendurile din gastronomie şi orientându-se după preferinţele consumatorilor, care preţuiesc stilul de viaţă sănătos, produsele Eisberg te îndeamnă să îţi colorezi viaţa.
"Rebrandingul a însemnat o regândire a elementelor vizuale esenţiale, de la logo, paleta de culori, fonturi, la ambalaje şi gama de produse, în acord cu conceptul axat pe calitate, trasabilitate, control, inovaţie şi dezvoltare cu care se identifică compania", a explicat Nicoleta Scarlat, director de marketing şi vânzări al Eisberg România. Aceasta a punctat faptul că "pornind de la ideea că salatele şi legumele au o mie de nuanţe diferite, care au impact asupra stării generale, a comportamentului şi sănătăţii mentale ale consumatorului, concluzia logică a fost că prin introducerea lor în alimentaţie ele vor colora viaţa. Iar mineralele şi vitaminele conţinute de salate vor genera o stare de bine, energie şi sentimentul că ziua este trăită pe deplin".
Noile ambalaje, care au drept elementele esenţiale transparenţa şi bulinele - inspirate de feliile de rădăcinoase, prezente în majoritatea mixurilor - vor ajunge pe rafturi începând cu luna aprilie 2024.
Principalul obiectiv al companiei pentru anul 2024 este să continue creşterea notorietăţii salatei în ţară, Eisberg România fiind cea care în 1995 a introdus pe piaţa autohtonă salatele gata de consum. Actualmente compania are 105 angajaţi şi un volum de vânzări de 5 000 de tone anual.