Electrica Furnizare aduce clarificări cu privire la situaţia facturilor emise în perioada 1 noiembrie - 31 decembrie 2021, într-un comunicat remis astăzi redacţiei.
"Compania Electrica Furnizare respectă legea, punând pe primul loc protejarea clienţilor, stornarea şi recalcularea facturilor aferente consumului din lunile noiembrie şi decembrie 2021 înscriindu-se în acelaşi demers.
În linie cu o politică orientată spre client, Electrica Furnizare a depus eforturi majore, deşi cu impact negativ în rezultatele financiare pentru primele 9 luni ale anului 2021, pentru a-şi păstra angajamentele faţă de clienţii săi, menţinând preţurile din ofertele acceptate de către aceştia pe parcursul anului trecut, chiar dacă preţul de achiziţie a energiei de pe pieţele angro a crescut cu aproximativ 400% în 2021 faţă de anul precedent. Tot în acest spirit, Electrica Furnizare şi-a informat constant clienţii cu privire la stadiul aplicării măsurilor de compensare şi plafonare.
La momentul începerii perioadei de aplicare a măsurilor de plafonare şi compensare, aproximativ 99% din portofoliul de clienţi casnici beneficiau deja de un preţ sub cel plafonat, respectiv 1 leu/kWh, motiv pentru care, în lunile noiembrie şi decembrie 2021, nu se încadrau pentru a li se aplica măsura plafonării. Totodată, aproximativ 700.000 de clienţi nu au fost eligibili pentru a deveni beneficiari ai măsurii de compensare.
În prezent, facturile emise de compania Electrica Furnizare conţin menţiuni cu privire la facilităţile oferite de lege pentru toţi clienţii care întrunesc condiţiile de eligibilitate. Pentru clienţii care întrunesc criteriile de eligibilitate, în facturile cărora nu s-au regăsit măsurile de compensare şi plafonare aferente lunilor noiembrie - decembrie 2021, au fost emise facturi de stornare şi, totodată, s-a început procesul de refacturare astfel încât facilităţile acordate să se regăsească în facturi. Clienţii sunt asiguraţi de faptul că nu li se vor percepe penalităţi pentru perioada noiembrie - decembrie 2021 şi nici nu vor fi deconectaţi pentru eventuala neplată aferentă" se arată în comunicatul Electrica
1. recalama fara valoare
(mesaj trimis de anonim în data de 21.01.2022, 09:46)
Este o legatura intre cei care citesc contoare si membri ai familiei celor din ANRE?
De ce nu se pun contoare inteligente ?
Electrica ia vreun ban pentru facturile platite prin direct debit ?
De ce ia 1,5 lei pe factura platita asa , cand lor le aduce un avantaj?( siguranta plata , rapiditate , eliminare plata la casuierie)...
Celor de la Racari care fura curent , le montati voi panouri solare? :(