ELMA: În România, o casă primeşte în medie două pliante pe săptămână

F.A.
Media-Advertising / 24 iulie 2013

O gospodărie din ţara noastră primeşte în medie două pliante pe săptămână, arată cel de-al doilea studiu realizat de The European Letterbox Marketing Association (ELMA) privind distribuţia de pliante în cutiile poştale în 22 de ţări din Europa.

La nivel global, un număr de 112 miliarde de pliante publicitare au fost distribuite în anul 2011, valoarea totală a pieţei fiind de aproximativ 3.9 miliarde de euro, ceea ce înseamnă o creştere valorică de 4,9% faţă de 2010, arată studiul ELMA.

Ţările care au cunoscut cele mai mari creşteri în 2011 sunt Polonia, Finlanda şi Croaţia, toate înregistrând creşteri în volum de peste 100 de milioane de exemplare distribuite. Germania ocupă totuşi poziţia de lider, cu o creştere de 600 de milioane de"exemplare distribuite. La polul opus, Danemarca, Grecia şi Spania au înregistrat scăderi de peste 100 de milioane de exemplare, în timp ce Ungaria a înregistrat o scădere în volum de 1077 de milioane de exemplare, cea mai mare de până acum.

Cele mai mari volume în distribuţia de pliante în cutiile poştale în 2011 au fost înregistrate în Germania (20.600.000.000), Franţa (19.000.000.000), Italia (12.000.000.000) şi Olanda (11.356.000.000), România ocupând cea de-a douăsprezecea poziţie, cu 850.000.000 de exemplare distribuite.

"Există diferenţe semnificative între ţări în ceea ce priveşte numărul de pliante primite în medie de o gospodărie. Astfel, în Olanda, o gospodărie primeşte în medie 36 de pliante pe săptămână, comparativ cu Irlanda sau România, unde media este de două pliante săptămânal. La nivelul întregii Europe, media pliantelor primite de o gospodărie într-o săptămână este de 12", se mai arată în comunicatul remis redacţiei.

Comentând rezultatele studiului, Mark Davies, preşedintele ELMA, a declarat: "Acest recensământ accentuează rezistenţa pieţei de distribuţie de pliante în Europa, într-o eră digitală. Succesul continuu al acestui mediu de comunicare este asigurat de flexibilitatea acestuia în a răspunde nevoilor specialiştilor din marketing. Studiul indică faptul că acest canal de comunicare îşi revine după presiunea asupra volumelor şi preţurilor generată de recesiunea din 2009 şi 2010".

ELMA regrupează principalele companii ce distribuie materiale publicitare, cum ar fi pliante, flyere, cataloage, broşuri, ziare gratuite şi mostre de produse.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb