EMag, a ajuns la peste 4.000 de magazine partenere înscrise pe marketplace după primele şase luni ale anului, cu 74% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă al companiei trimis Redacţiei.
Plaftorma a generat vânzări de peste 350 de milioane de lei în primele şase luni ale acestui an şi are peste 500.000 de clienţi unici în fiecare zi, potrivit companiei.
Până la finalul anului, vânzările realizate pe platforma Marketplace vor ajunge la 29% din totalul vânzărilor eMag, potrivit estimărilor companiei.
Directorul general al eMag marketplace, Florin Filote, a declarat: "Estimăm că până la finalul anului vom genera vânzări de peste 800 de milioane de lei. De asemenea, continuăm programul de creştere accelerată lansat în ianuarie 2017 şi dorim să ajungem la 7.000 de selleri până la finalul acestui an".
În anul 2016, eMAG a investit în platforma marketplace peste 2 milioane de euro pentru achiziţia de hardware şi facilitarea procesului de integrare a magazinelor partenere, iar din echipa dedicată acestei divizii fac parte 100 de oameni, conform sursei citate.