Enel iniţiază un proiect pilot de acces în magazinele sale pe bază de programare telefonică

Miscellanea / 14 decembrie 2020

Enel iniţiază un proiect pilot de acces în magazinele sale pe bază de programare telefonică

Enel Energie şi Enel Energie Muntenia implementează începând cu această săptămână un proiect pilot cu ajutorul căruia clienţii pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice. Scopul acestuia este de a creşte gradul de confort al clienţilor şi, în acelaşi timp, de a le pune la dispoziţie servicii de furnizare a energiei în condiţii de siguranţă deplină, pe fondul escaladării ratei de infectare cu Sars-CoV-2 şi începerii sezonului rece, conform unui comunicat trimis redacţiei.

Proiectul pilot este implementat în cele 17 magazine operate de către Enel Energie şi Enel Energie Muntenia (regiunile Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea) şi urmăreşte reducerea timpilor de aşteptare, precum şi îmbunătăţirea eficienţei operaţionale.

"Venim în sprijinul clienţilor noştri şi extindem serviciile şi produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât şi telefonic, pentru a le oferi siguranţă şi încredere. Acest proiect pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei si este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienţii care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operaţiuni mai rapide şi, implicit, vor petrece mai puţin timp în magazine", a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.

Clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menţionate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), şi apăsând tasta 5. Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 - 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la iniţierea apelului telefonic.

Paşii ce trebuie parcurşi pentru obţinerea unei programări telefonice:

Clientul furnizorilor Enel apelează numărul unic de telefon 021.9977 şi apasă tasta 5 pentru a stabili o programare în magazinul unde solicită asistenţă din partea angajatului dedicat acestui serviciu

În cadrul apelului telefonic, clientul va fi întrebat despre datele de identificare şi situaţia pentru care solicită interacţiunea în magazin; va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la efectuarea apelului

Clientului i se va comunica numărul biletului de ordine, în funcţie de disponibilitatea magazinului şi de ora, ziua pentru care solicită programarea

Clientul este rugat să se prezinte la magazin cu maximum 15 minute înainte de ora programată şi nu mai târziu de 10 minute după ora alocată.

În momentul în care ajunge la magazin, clientul comunică persoanei de la pază numărul biletului de ordine obţinut în urma interacţiunii telefonice

La ora programată, acesta va putea intra în magazin, respectând măsurile de siguranţă prevăzute de legislaţia în vigoare, pentru a discuta cu un angajat Enel.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb