Serviciul E.ON eBooking a fost extins în toate magazinele şi punctele de lucru E.ON, accesul clienţilor fiind realizat exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operaţiunile care necesită interacţiunea cu agenţii E.ON, conform unui comunicat de presă.
Măsura are în vedere îmbunătăţirea confortului clienţilor care vor evita timpii de aşteptare la vizita în magazinele E.ON, fiind asigurat un flux adecvat de clienţi pentru o deservire corespunzătoare şi pentru soluţionarea solicitărilor într-un timp optim.
Programările se fac parcurgând următorii paşi:
-se accesează pagina https://www.eon.ro/programare-online;
-se selectează magazinul, se introduc datele personale şi datele programării;
-clienţii primesc prin e-mail codul programării;
-se prezintă în magazin, în ziua şi la ora aleasă;
- introduc codul programării în aparatul de emitere tichete şi sunt preluaţi imediat de către un consultant E.ON.
Aplicaţia oferă posibilitatea alegerii unei zile şi a unui interval de timp optim pentru solicitant. Totodată, serviciul permite anularea/modificarea unei programări deja efectuate.
Nu este nevoie de programare pentru clienţii care vizitează magazinele E.ON în scopul plăţii facturilor prin intermediul ro-botului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operaţiuni folosind serviciul MyOffice, se mai arată în comunicat.