E.ON Energie România îşi respectă angajamentele şi condiţiile contractuale, clienţii nefiind afectaţi de schimbarea posibila a acţionarului majoritar, a anunţat compania într-un comunicat remis redacţiei.
Tranzacţia va afecta doar structura acţionariatului, fără a influenţa operaţiunile, contractele sau obligaţiile E.ON Energie România. Toate contractele rămân valabile, iar clienţii pot fi siguri că obligaţiile şi calitatea serviciilor vor fi respectate integral, se precizează în comunicat.
E.ON Energie România va continua să furnizeze gaze naturale şi energie electrică, în paralel cu dezvoltarea de servicii şi produse inovatoare, menite să răspundă celor mai înalte standarde de eficienţă energetică.
"Avem un portofoliu de peste 3,5 milioane de clienţi, iar mai bine de un sfert dintre aceştia au optat pentru soluţiile noastre de eficienţă energetică. Peste 2 milioane de clienţi îşi gestionează contractele online, iar 1,7 milioane au ales factura electronică. Le mulţumim clienţilor pentru alegerile făcute şi îi asigurăm că vom continua să le oferim cele mai bune soluţii energetice şi de furnizare, respectând, la fel ca până acum, angajamentele şi clauzele contractuale", spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
În 2024, compania a instalat soluţii complete cu panouri fotovoltaice şi sisteme de stocare în cadrul programului Casa Verde. De asemenea, E.ON oferă soluţii de încălzire eficiente, precum centralele cu condensare, iar 59.000 de clienţi au ales deja această opţiune.
Peste 2.18 milioane de clienţi rezidenţiali sunt înregistraţi pe platforma digitală E.ON Myline, care le permite să îşi gestioneze eficient contractele de energie. E.ON îşi reafirmă angajamentul de a respecta toate contractele existente şi de a oferi servicii de înaltă calitate, indiferent de posibila schimbare a acţionarului majoritar.
Compania a investit în România aproximativ 2.3 miliarde de euro şi contribuie cu 3.4 miliarde de euro la bugetul de stat şi local.
Opinia Cititorului