Municipiul Cluj-Napoca devine din 22 august gazda primului concept store E.ON din România. Clujenii şi nu numai vor avea ocazia să exploreze cele mai noi soluţii pentru eficienţă energetică, să se inspire din ideile şi sfaturile experţilor privind economisirea energiei şi să descopere servicii digitale de tip self-service pentru controlul consumului de energie, vizitând magazinul deschis de E.ON Energie România la parterul Iulius Mall."
Spaţiul vine ca răspuns la provocările şi aşteptările consumatorilor de energie şi pune în lumină cele mai căutate produse şi servicii de la E.ON, într-o galerie care reuneşte elemente media statice şi interactive, cu echipamente energetice de ultimă generaţie.
"Suntem încântaţi să anunţăm deschiderea primului concept store E.ON, unic în regiune, ca parte a angajamentului nostru de a promova măsuri de eficienţă energetică şi un stil de viaţă sustenabil. Prin crearea unui spaţiu inovativ, dedicat pentru învăţare şi descoperire, ne propunem să inspirăm vizitatorii să îmbrăţişeze practici ecologice şi să contribuie la un viitor mai durabil", spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
"Pentru implementarea unui astfel de concept, este nevoie de o expertiză tehnică interdisciplinară ce stă la baza filosofiei de lucru Square One şi a viziunii prin care încercăm să modelăm mai frumos viitorul. Toate proiectele noastre sunt unicat, croite special pe dorinţele clientului, aşadar arhitectura concept store-ului E.ON este atipică. Creativ, am dorit să generăm un obiect arhitectural atemporal, spectaculos, cu obiectivul unui impact vizual şi care, în egală măsură, să reprezinte un spaţiu familiar şi cald, de aici şi alegerea lemnului. Arhitectura spaţiului poartă vizitatorul prin universul E.ON, prezentându-i soluţiile din portofoliu atât fizic cât şi virtual, prin intermediul unor interfeţe media fixe şi interactive şi prin parcurgerea unui traseu spaţial organic, cu forme fluide, date de elementele cilindrice şi sistemul de lumini. Astfel, vizitatorului îi generăm sentimentul de curiozitate, dorinţa de a descoperi atât spaţiul, cât şi conţinutul expus. Trebuie să mulţumesc echipei E.ON pentru încrederea oferită
şi curajul de a accepta conceptul propus de noi", a declarat arhitect Adrian Cancer-Zeana.
În cadrul spaţiului inovativ, E.ON Energie România oferă servicii de consultanţă personalizate, informaţii despre programe şi subvenţii privind achiziţia de echipamente sustenabile, dar şi acces de oriunde şi oricând la platforme online pentru educarea unui comportament durabil. Vorbim despre soluţii de încălzire cu centrale termice pe gaz, soluţii de aer condiţionat, soluţii 2 în 1 pentru încălzire-răcire cu pompe de căldură, staţii de încărcare pentru mobilitate electrică şi sisteme fotovoltaice pentru producţia de energie electrică din sursă solară, dar şi soluţii all-in-one, aplicaţii mobile pentru controlul consumului de energie.