Agenţia Globală de Turism Online - eSky oferă o soluţie ce permite călătorilor să găsească cu uşurinţă rute alternative spre casele lor, respectând restricţiile deja impuse de autorităţi, după ce mai multe ţări europene au început treptat să oprească zborurile internaţionale din cauza situaţiei de urgenţă legată de COVID-19, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Potrivit sursei citate, în doar 24 de ore, departamentul IT al eSky a reuşit să implementeze o nouă caracteristică în motorul său de căutare. Astfel, atunci când este căutat un anumit zbor, sistemul stabileşte dacă există restricţii la călătoria în ţara de plecare sau de sosire şi, dacă acestea există, sistemul oferă automat zboruri către şi dinspre aeroporturile din apropiere, situate în ţările vecine. "De exemplu, dacă sunteţi în căutarea unui zbor spre România din Polonia, unde nu operează în prezent zboruri, motorul de căutare vă va oferi automat cele mai apropiate rute alternative din Germania şi, în special, aeroporturile cele mai apropiate de graniţa poloneză.", arată comunicatul remis.
Soluţia a fost posibilă datorită multitudinii de instrumente de analiză pe care eSky le-a pus la punct, conectându-se cu peste 950 de companii aeriene din întreaga lume, precum şi datorită prezenţei sale internaţionale pe mai mult de 50 de pieţe.
Marius Turbatu, Global Expansion Director şi Managerul HUB-ului eSky din România, a declarat: "Abordarea noastră este una pozitivă şi receptivă la nevoile clienţilor. În prezent, sunt prioritari pasagerii ce au zboruri în următoarele zile. Îi vom contacta apoi pe toţi ceilalţi pentru a-i ajuta pe deplin. Sănătatea şi siguranţa clienţilor noştri sunt prioritatea noastră, alături bineînţeles şi de cea a angajaţilor noştri care, începând de luni, lucrează în regim de telemuncă ("workfromhome")".
În prezent, eSky.ro este în contact constant atât cu companiile aeriene, cât şi cu instituţiile, cu scopul de a optimiza procesele care vor ajuta pe oricine doreşte să se întoarcă acasă. În acelaşi timp, o cantitate imensă de cereri de rambursare a zborurilor anulate va fi procesată.
"Suntem pe piaţă de mai bine de 11 ani şi cunoaştem emoţiile pe care le-au provocat călătoriile, în special întoarcerea acasă. Tratăm situaţia aceasta extrem de serios şi suntem pregătiţi să ajutăm pe toată lumea, chiar dacă nu suntclienţii noştri", adaugă Marius Turbatu.