Gustul pentru afaceri poate fi deprins încă de pe băncile şcolii, în mod organizat şi informat. În sprijinul viitorilor antreprenori vin şi afacerişti cu experienţă. În cadrul unui eveniment de business, care se va desfăşura pe 27 aprilie, 7 antreprenori de top din ţara noastră şi 7 tineri selecţionaţi pe baza ideilor lor se vor afla faţă în faţă. Până în acest moment, peste 1.500 de tineri s-au înscris în proiect, iar 7 dintre cele 15 business-uri selecţionate urmează să fie prezentate în cadrul evenimentului Tinerii în Arenă. Echipele din program sunt atât liceeni cât şi studenţi, din diferite regiuni geografice ale ţării, atât din zona urbană cât şi rurală. Ideile de business cuprind industrii şi segmente precum HoReCa, turism, servicii precum agregatoare de oferte, curăţenie sau marketplace-uri, educaţie, consultanţă de modă sau siguranţă. Evenimentul Tinerii în Arenă este format din 3 părţi: în prima parte fiecare dintre cei 7 antreprenori va împărtăşi din experienţa şi demitiza un aspect legat de antreprenoriat într-o pastilă concentrată de informaţie cu durata de 3 minute. Subiectele cuprind începutul în business, frica de eşec sau cum arată, de fapt, viaţa unui antreprenor. În a doua parte a evenimentului, cei 7 tineri vor veni să îşi prezinte ideile de business în faţa antreprenorilor pentru a obţine de la aceştia sprijin şi mentorat, în schimbul cărora vor oferi un procent din afacerea lor. În cea de-a treia parte, tinerii vor avea oportunitatea de a se conecta direct cu antreprenorii, având şansa de a le adresa întrebări în cadrul unor discuţii private cu ei. Cei 7 antreprenori participanţi sunt: Dragoş Petrescu, fondator al Grupului City Grill, Dragoş Anastasiu, preşedintele grupului Eurolines, Cristian Oneţiu, fondator al programului Scale-up 1000, Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, Felix Pătrăşcanu, co-fondatorul Fan Courier, Camelia Şucu, co-fondatoarea Mobexpert, şi Bogdan Micu, antreprenor în serie cu o cifră cumulată de afaceri de 1,5 miliarde de euro. Tinerii în Arenă este un concept marca Vreau să fiu Antreprenor (VSFA) şi Insights, un proiect Romanian Business Leaders. VSFA este un program naţional care îşi propune să promoveze gândirea şi acţiunea antreprenorială în rândul tinerilor din ţara noastră.
Eveniment de business pentru tineri
O.D.
Ziarul BURSA #Miscellanea / 23 aprilie 2021