EVOhoreca, furnizor de soluţii de amenajare în industria HORECA, spaţii publice şi mobilier urban din România, anunţă o creştere de 10% a cifrei de afaceri în anul 2023, comparativ cu anul precedent, ajungând la 1.75 milioane de euro, conform unui comunicat de presă al companiei.
Avansul semnificativ înregistrat de EVOhoreca se bazează în principal pe creşterea valorii medii a proiectelor desfăşurate în 2023 şi evoluţiei preţurilor la produse şi materiale. Pentru anul în curs, EVOhoreca îşi propune o creştere a veniturilor de 25% faţă de 2023, estimând o dezvoltare importantă a segmentului de mobilier urban şi locuri de joacă.
În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi, profilul compaAcesta a afost şi cel mai mare proiect al grupului, cu o valoare de cca 100.000 euro. De asemenea, EVOhoreca a proiectat şi amenajat anul trecut un loc de joacă de interior în cadrul museului Mina din Bucureşti, a amenajat restaurantele Ciuperca din Oradea, Xclusive Lounge din Bucureşti, Presto Pizza din Bucureşti, cofetăria Măriuca din Slatina şi complexul Hotelier Steaua de Mare din Olimp.niei EVOhoreca face ca aprox. 40% din proiecte să vină din partea clienţilor recurenţi, iar 60% de la clienţi noi.
Printre cele mai reprezentative proiecte implementate de EVOhoreca în 2023 se numără amenajarea de staţii de transport public în judeţul Dâmboviţa, unde compania românească a proiectat, executat şi instalat 28 de staţii pe un segment de drum reabilitat în comunele Broşteni, Vişina, Fierbinţi, Şelaru.
EVOhoreca şi-a extins prezenţa şi în afara graniţelor, prin proiecte de amenajare pentru clienţi din Germania, Spania, Austria şi Belgia. Aceste proiecte reprezintă aprox. 10% din totalul cifrei de afacere a companiei.
EVOhoreca estimează o cifră de afaceri de 2.2 milioane euro pentru 2024
"Pentru 2024 ne propunem să creştem cifra de afaceri cu cca 25%, adică 2.2 milioane de euro, bazându-ne pe evoluţia încurajatoare a cererilor pentru locuri de joacă şi mobilier urban, pe care am observat-o încă din ultimul trimestru al anului trecut. De asemenea, estimăm şi o crestere pe segmentul de mobilier hotelier, datorită unor proiecte de finanţare europeană anunţate. Astfel, ne vom concentra pe dezvoltarea brandului Juko, profitând de anul electoral şi planurile de investiţii ale administraţiilor locale. Dar acest lucru nu înseamnă că vom ignora EVOhoreca, din contră, vom răspunde la fel de prompţi la solicitările de amenajare venite din partea antreprenorilor HORECA şi în anul care urmează", a declarat Alin Truşcă, fondator şi CEO Grup EVOhoreca.
În această direcţie, Juko a bugetat o investiţie de peste 150.000 euro pentru suplimentarea stocului de produse şi materiale.