GfK România a investigat în Roper Reports, comportamentul românilor care nu sunt pasionaţi de shopping, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Aproximativ un sfert dintre orăşenii din România spun că nu le place să meargă la cumpărături. Dintre aceştia, două treimi sunt bărbaţi. Consumatorii cărora nu le place să meargă la cumpărături sunt mai puţin înclinaţi decât ceilalţi să cumpere ceva doar pentru a se răsfăţa (38% faţă de 68%). Pe de altă parte, cei pe care nu îi amuză ieşitul la cumpărături sunt mai dificil de atras, în special către produsele noi. Principalul canal de informare este acelaşi pentru ambele categorii de consumatori: atunci când vor să se informeze despre posibilele achiziţii 54% dintre ei - fie că le place shoppingul, fie că nu - discută cu prietenii şi cunoscuţii. Conform GfK Roper Reports, în România aproximativ jumătate dintre orăşenii cu vârsta între 15 şi 49 de ani sunt Influenţatori în cadrul diferitelor categorii de produse.
Există şi români fericiţi fără shopping
F.A.
Miscellanea / 23 februarie 2011