Lanţul de restaurante fast-food Buger King, operat de compania Atlantic Restaurant System, continuă extinderea pe piaţa din România.
În urma succesului celor două restaurante deschise în 2019, Buger King a avut ca obiectiv principal deschiderea a cel puţin şase restaurante în anul 2020.
Alan Laughlin, preşedintele Burger King CE - AmRest, declară într-un interviu acordat agenţiei News.ro: "La începutul lui 2020, înainte de pandemie, ne propusesem deschiderea a şase noi restaurante. Am luat în calcul, la momentul respectiv, şi expansiunea în alte oraşe mari din afara Bucureştiului. O parte dintre aceste proiecte sunt deja începute şi sperăm să le deschidem în această jumătate a anului. Nu avem o dată sigură, deoarece depindem şi de evoluţia lucrurilor la nivel naţional/internaţional, de factorii externi care nu ţin de noi. Însă, ne bucurăm pentru că am reuşit să deschidem un nou restaurnat chiar în plină pandemie, cel din Piaţa Universităţii. Ne ambiţionăm să facem posibilă deschiderea unui număr cât mai mare anul acesta. Ştim că nu va fi uşor, însă suntem de părere că este important să susţinem economia, iar odată cu deschiderea unor noi restaurante vom oferi şi posibilitatea unor noi locuri de muncă, atât de căutate în această perioadă.
În 2020, compania s-a dezvoltat prin inaugurarea a şase restaurante în diferite zone ale Bucureştiului. Primul restaurant deschis a fost cel din Mega Mall, urmând în primăvară inaugurarea celui din Piaţa Universităţii, în plină stare de urgenţă. Luna septembrie a adus atingerea obiectivului strategic al companiei, de a avea şase noi restaurante Burger King deschise în România, într-un an. În septembrie, compania a deschis trei noi restaurante în Promenada Mall, Băneasa Mall şi Piaţa Sudului.
Preşedintele Burger King CE - AmRest aminteşte şi de deciziile luate în perioada pandemiei de Covid-19, declarând: "La început, în starea de urgenţă, am fost nevoiţi să închidem toate restaurantele. Nu a fost un moment uşor, însă am ştiut că viteza timpului de reacţie este crucială. Ne-am reorganizat, am căutat soluţii iar apoi le-am şi implementat rapid. Astfel, am început să ne concentrăm pe zona de food delivery, take away şi, mai apoi, când lucrurile au devenit oarecum mai relaxate, am oferit şi serviciul de pick-up. În acest moment ne bucurăm de rezultate bune, ca urmare a mobilizării noastre rapide - în cele trei luni am reuşit să avem aproximativ 60.000 de comenzi înregistrate şi 15.000 de Whopper burgeri vânduţi. Sunt cifre care ne bucură şi vrem să ne menţinem pe un trend ascendent. Într-adevăr, nu ştim ce urmează şi nu putem prevedea, dar am învăţat în această perioadă cât de important este să nu îţi abandonezi niciodată clienţii. Oricâte obstacole ar fi de trecut, aceştia merită cele mai bune servicii şi totodată să se simtă în siguranţă".
Odată cu inaugurarea restaurantelor, compania a continuat procesul de recrutare.
Într-un interviu acordat Forbes, Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King, spune: "'În prima fază a fost importantă consolidarea prezenţei Burger King în Bucureşti, iar ca să avem o acoperire cât mai bună am prioritizat şi componenta de food delivery, o parte din eforturile noastre concentrându-se în această zonă".
La rândul său, Adrian Popovici, Area Manager Burger King, afirmă citat de Forbes: "Pe viitor, ne dorim să ne extindem cel puţin la fel de mult ca în 2020. Avem în plan noi deschideri şi luăm în considerare şi extinderea în alte oraşe mari din ţară, aşa cum este şi firesc''.
Fondat în 1954, Burger King este considerat cel mai mare lanţ de restaurante fast-food din lume care, începând cu anul 2019, a început să se extindă pe piaţa din România.