Fabrica Mercedes-Benz din Dusseldorf a sărbătorit a 60-a aniversare în aprilie, anul acesta, şi, totodată, pe 5 Octombrie, a marcat producerea autovehiculului comercial uşor cu numărul 5.000.000, arată un comunicat de presă transmis redacţiei.
Fiind o fabrică de autovehicule comerciale uşoare de la început, "Bremer" şi "Dusseldorfer" au ieşit din linia de producţie încă din 1995. Autovehiculul comercial uşor cu numărul 5 milioane este un eSprinter, care se produce în Dusseldorf încă din 2019.
"Odată cu autovehiculul comercial uşor cu numărul cinci milioane, sărbătorim un moment cu totul special la fabrica din Dusseldorf. Cu ocazia acestei aniversări a producţiei, felicit călduros fabrica şi întreaga echipă, pentru forţa inovatoare, profesionalismul şi dedicarea zilnică, fără de care nu am fi aici astăzi. Aştept cu nerăbdare viitorul uzinei din Dusseldorf şi mai ales alte momente de celebrare, precum cel din 2023, când vom lansa următoarea generaţie de eSprinter", declară Michael Hellmann, manager la fabrica Mercedes-Benz din Dusseldorf.
Odată cu preluarea Auto-Union şi integrarea în Daimler-Benz AG în anii 1960, a fost fondată fabrica din Dusseldorf, una dintre cele mai mari fabrici din lume ale familiei Mercedes-Benz Vans. De atunci, au fost produse autovehicule comerciale uşoare pentru divizia de autoutilitare a Mercedes Benz AG, inclusiv emblematica Sprinter, care este disponibilă în peste 130 de ţări; tot acolo au fost produse şi legendarele "Bremer" şi "Dusseldorfer". Din 1995, modelele furgon ale Mercedes Benz Sprinter au ieşit de pe linia de producţie, care, pe lângă siguranţă, prezintă ergonomie, eficienţă şi confort. De-a lungul anilor, unitatea de producţie a devenit unul dintre cei mai mari angajatori şi formatori industriali din regiune. Aceasta include acum aproximativ 5.900 de angajaţi şi stagiari şi 690.000 de metri pătraţi de spaţiu pentru producţie, vopsire şi asamblare. Cu perspectiva următoarei generaţii de eSprinter, 50 de milioane de euro au fost investiţi în locaţia din Dusseldorf; suma va fi folosită pentru adaptarea producţiei şi formarea continuă a angajaţilor.
Odată cu producţia eSprinter, Mercedes-Benz Vans oferă nu numai o soluţie durabilă pentru transportul local fără emisii, dar stabileşte şi noi standarde pentru traficul urban de livrare. În strânsă colaborare cu serviciile de curierat, expres, colete, clienţii aferenţi acestui sector şi carosierii, au fost definite cerinţele pentru următoarea generaţie de eSprinter; autovehiculele vor intra în producţie în a doua jumătate a anului 2023, întâi în Charleston (Carolina de Sud), apoi în Dusseldorf şi Ludwigsfelde.
"Producţia durabilă este un alt pas important pe drumul către neutralitatea CO2. Am stabilit deja diverse măsuri şi vom continua să dezvoltăm constant procesele noastre de producţie şi logistică în direcţia durabilităţii", explică Michael Hellmann.
Producţia planificată a următoarei generaţii eSprinter se va baza pe noua "Platformă de versatilitate electrică", care se va adresa unor noi segmente de clienţi, precum şi noi pieţe precum SUA şi Canada.
• Tranziţie în mobilitate: Alege producţia neutră în CO2.
Abordarea unei mobilităţi holistice durabile este urmărită şi la Mercedes-Benz Vans. Din acest an, producţia a fost deja convertită în producţie neutră în CO2, iar acest lucru se apropie treptat de obiectivul unei tranziţii durabile a transportului şi al protejării mediului înconjurător. Pentru a atinge acest obiectiv, compania se bazează pe utilizarea de energii regenerabile şi pe noi sisteme de mobilitate care reduc emisiile, în sediul fabricii - cum ar fi naveta la cerere şi sistemele de transport fără şofer - precum şi pe achiziţionarea de energie electrică din surse exclusiv regenerabile. Aceste măsuri se îndreaptă, de asemenea, în mod activ către obiectivele Ambition 2039, în care autovehiculele comerciale uşoare trebuie să devină neutre în CO2 pe toată durata vieţii lor. Aceasta include toţi paşii, de la dezvoltare până la producţie, se precizează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 25.10.2022, 12:54)
A uitat fabrica sa le spuna ca urmeaza sa ii bage in jomaj fortat in maxim 2 ani pe angajati!!!
De la "bucurie" la agonie!
Nu le spune ca au lanuri secrede de a muta fabricile de acolo!
s c cret