Farmec continuă extinderea reţelei naţionale de magazine de brand şi inaugurează, în sistem de franciză, primul magazin din Baia Mare. Odată cu noua deschidere, compania ajunge la o reţea de 8 magazine Farmec şi 22 de magazine Gerovital proprii şi câte unul în sistem de franciză, conform unui comunicat remis redacţiei.
Deschiderea unităţii din Baia Mare răspunde cererii în creştere venite din partea consumatorilor şi a interesului sporit al acestora faţă de experienţa oferită de magazinele de brand. Noul magazin funcţionează în sistem de franciză şi are asociat centrul de cosmetică şi well-being "Cobo Spa", unde sunt folosite produsele din gama profesională, Gerovital H3 Equilibrium.
Magazinul respectă conceptul şi design-ul întregului lanţ şi, alături de centrul de cosmetică şi well-being, ocupă o suprafaţă de 120 de metri pătraţi. În noua unitate, consumatorii vor putea regăsi toate produsele din portofoliul companiei, de la cele de îngrijire personală, la produsele de face care, gamele dermatocosmetice şi profesionale, produsele de îngrijire a locuinţei şi până la dezinfectanţi.
"Ne bucurăm să fim alături de antreprenorii din toată ţara şi din afara graniţelor, interesaţi de industria cosmetică, care să rezoneze cu viziunea noastră privind frumuseţea, inovaţia, atenţia la nevoile consumatorilor şi alături de care să putem continua să creştem brandurile din portofoliu. În tot acest proces, le suntem aproape în fiecare etapă şi le punem la dispoziţie un proiect la cheie, precum şi asistenţă în implementarea lui şi promovarea lansării noului magazin", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
"Mă bucur să pot aduce în Baia Mare, într-un magazin dedicat, un brand românesc cu tradiţie pe piaţa locală şi să facilitez interacţiunea directă a consumatorilor de aici cu produsele din portofoliu, într-un centru de cosmetică. Inovaţia, calitatea produselor şi recunoaşterea de care se bucură compania şi brandurile sale au fost factori decisivi, pentru care am ales cu încredere să fiu partenerul de business al Farmec", a declarat Eugen Stoica, partener de franciză.
Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: consiliere şi sprijin pentru deschiderea magazinului, tehnici de vânzare şi programe de pregătire periodice despre relaţia cu clienţii şi training-uri despre produsele existente şi cele nou lansate.