Fashion Days a înregistrat vânzări de aproape 70 de milioane de lei, în creştere cu 50% faţă de ediţia din 2018, şi aproximativ 150.000 de comenzi plasate, în campania reducerilor de Black Friday, informează Agerpres.
De asemenea, coşul mediu a crescut de la 400 de lei, în 2018, la 450 de lei, iar în cele trei zile de eveniment, platforma Fashion Days a fost accesată de peste 1,5 milioane de persoane, cu 35% mai multe comparativ cu anul trecut.
Analiza retailerului online arată că bărbaţii au fost tot mai interesaţi de oferte, astfel că 40% dintre comenzi au fost plasate de către aceştia, în creştere cu 8% faţă de 2018. Aplicaţia Fashion Days a fost principala sursă de comenzi, peste 70% dintre produse fiind achiziţionate de pe un dispozitiv mobil.
Cele mai căutate produse au fost cizme femei, pantofi sport femei, pantofi sport bărbaţi, genţi şi geci & jachete femei.
Conform Fashion Days, comanda cu cele mai multe produse a fost plasată din Bucureşti şi a inclus nu mai puţin de 50 de articole, iar cel mai scump colet a inclus 29 produse şi valorează 11,392 de milioane de lei.
În topul oraşelor şi judeţelor din care s-au făcut cele mai multe comenzi conduce Bucureşti-Ilfov, urmat de Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.
Platforma de retail online Fashion Days a fost înfiinţată în urmă cu zece ani şi pune la dispoziţia clienţilor o selecţie vastă de piese vestimentare, încălţăminte şi accesorii pentru femei, bărbaţi şi copii de la branduri internaţionale.