Kindred România, prezent pe piaţă prin brandurile Vlad Cazino şi Unibet, anunţă integrarea în FDJ UNITED, unul dintre liderii europeni din industria jocurilor de noroc, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Această schimbare reflectă o strategie de creştere şi consolidare la nivel european, în urma achiziţiei Kindred Group de către FDJ UNITED în 2024. Cu o prezenţă puternică în peste 15 pieţe reglementate şi un portofoliu extins de branduri, FDJ UNITED îşi menţine angajamentul faţă de responsabilitatea socială şi practicile sigure de joc.
"Această tranziţie reprezintă mai mult decât o schimbare de nume - este un pas înainte către un viitor mai sigur şi mai sustenabil pentru jucători. Vom continua să promovăm Jocul Responsabil, să ne implicăm activ în protecţia consumatorilor şi să menţinem cele mai înalte standarde etice ale industriei", a declarat Lucian Prisecaru, General Manager FDJ UNITED România, conform comunicatului.
FDJ UNITED devine noua denumire oficială a grupului, reflectând expansiunea internaţională şi diversificarea ofertei. Noul nume păstrează moştenirea FDJ şi adaugă componenta "UNITED", simbolizând angajamentul faţă de colaborare şi inovaţie în industria jocurilor de noroc. În România, Vlad Cazino şi Unibet rămân branduri de referinţă, oferind o experienţă de joc sigură şi transparentă, în conformitate cu normele locale şi internaţionale.
FDJ UNITED pune un accent special pe Jocul Responsabil şi adoptă măsuri suplimentare pentru protejarea jucătorilor vulnerabili. Printre acestea se numără creşterea investiţiilor în programe de prevenire a jocului problematic, monitorizarea activă a comportamentului utilizatorilor pentru a detecta riscurile de dependenţă şi campanii educaţionale pentru conştientizarea regulilor unui joc responsabil.
FDJ UNITED alocă cel puţin 10% din investiţiile sale publicitare pentru campanii dedicate Jocului Responsabil, demonstrând angajamentul ferm faţă de protecţia consumatorilor. De asemenea, FDJ a fost partener al Jocurilor Olimpice şi Paralimpice Paris 2024 şi a lansat în timpul competiţiei o campanie publicitară dedicată jocului responsabil, care a fost difuzată în Franţa şi a pus accent pe importanţa respectării regulilor jocului.
Prin această tranziţie, FDJ UNITED îşi reafirmă angajamentul faţă de un sector reglementat, sustenabil şi orientat spre protecţia jucătorilor, oferind în acelaşi timp o experienţă inovatoare şi sigură pentru milioane de utilizatori din Europa.
Opinia Cititorului