Producătorul italian de dulciuri Ferrero şi alţi doi ofertanţi au rămas în cursa pentru preluarea mărcii de biscuiţi Arnott's, dar şi a altor active scoase la vânzare de compania australiană Campbell Soup Co., potrivit Australian Financial Review.
Cotidianul australian a mai informat că termenul pentru depunerea ofertelor angajante este 20 martie, iar tranzacţia ar putea valora 3 miliarde de dolari.
Ferrero, care a început o campanie agresivă de cumpărare în urmă cu patru ani, luptă pentru marca Arnott's cu Mondelez International Inc., producătorul biscuiţilor Oreo, şi un consorţiu alcătuit din firmele de private equity KKR şi Bain Capital.
Ferrero şi Mondelez sunt văzuţi drept ofertanţi preferaţi, potrivit sursei citate.
Oficialii Ferrero au refuzat să facă vreo declaraţie cu privire la cele publicate de cotidianul australian.
Nici Campbell Soup, Mondelez, KKR şi Bain Capital nu au răspuns solicitărilor de declaraţii transmise de Reuters.
Amintim că, la începutul lui 2018, compania elveţiană Nestle AG, cea mai mare din lume pe segmentul alimentar, a acceptat să îşi vândă divizia de dulciuri din Statele Unite ale Americii către grupul italian Ferrero, pe 2,8 miliarde de dolari.
Aceasta a fost prima mare vânzare efectuată de Mark Schneider, dar şi un pas făcut de societatea elveţiană în drumul către segmentul produselor sănătoase.
Tranzacţia i-a adus companiei Ferrero oportunitatea unei ascensiuni rapide pe piaţa SUA, unde a mai încheiat în 2017 alte două afaceri. După finalizarea tranzacţiei, producătorul Nutella şi al pralinelor Ferrero Rocher devine al treilea mare jucător de pe piaţa ciocolatei din SUA, dar şi la nivel global, potrivit datelor Euromonitor International.