Compania Flanco a raportat o creştere de 35% a vânzărilor în perioada sărbătorilor de Paşte, faţă de începutul anului, reprezentanţii Flanco considerând că trendul ascendent al vânzărilor se va menţine şi în aprilie, ca urmare a optimizărilor operaţionale implementate în primele trei luni din acest an, informează un comunicat remis redacţiei.
"Vânzările înregistrate anul acesta în perioada dinaintea Paştelui au fost mai mici cu aproximativ 20%, la nivel de piaţă, comparativ cu anul 2009, apetitul pentru consum generat de această sărbătoare fiind mult diluat în 2010. Cele mai mari creşteri le-au înregistrat electrocasnicele mari şi electronicele", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.
Reprezentanţii companiei estimează că tendinţa de creştere a vânzărilor se va menţine şi în luna aprilie, datorită măsurilor de optimizare a activităţii: "Suntem optimişti în ceea ce priveşte vânzările din perioada următoare, compania depăşind deja cele mai dificile momente ale acestui an şi cunoscând de mai bine de două luni creşteri constante ale vânzărilor," a declarat Adrian Olteanu.