Flanco din complexul comercial Sun Plaza, cel mai reprezentativ magazin al reţelei Flanco prin dimensiune şi amplasament, îşi deschide astăzi porţile pentru un număr estimativ de 50.000 vizitatori zilnic.
Magazinul vine cu un concept nou pe piaţa de retail din România, fiind dotat cu mai multe puncte de informare unde clienţii pot primi consiliere din partea echipei de specialişti şi pot comanda direct produsele dorite, diminuând astfel timpul de achiziţie şi de facturare a produselor.
"Pentru magazinul din Sun Plaza ne-am dorit să venim cu ceva inedit pentru a beneficia la maximum de avantajele oferite de această nouă locaţie. Magazinul Flanco se va diferenţia cu siguranţă de ceilalţi retaileri, nu doar datorită designului modern, ci mai ales prin optimizarea procesului de achiziţie; info-centerele pe care le-am instalat în magazin sunt inspirate de cele întâlnite în magazinele din Vest, facilitându-le clienţilor accesul la produsele dorite şi eliminând cozile de la casele de marcat", a declarat Adrian Olteanu, CEO al companiei.