Flanco îşi extinde oferta disponibilă în magazinul său online, flanco.ro, cu noi categorii de produse din afara sferei electro-IT, acoperind atât zona bunurilor de larg consum, cât şi pe cea a bunurilor de folosinţă îndelungată: anvelope, cosmetică şi make-up, fitness şi ciclism, bricolaj şi obiecte sanitare, rechizite şi birotică, articole de transport pentru copii şi cărucioare, detergenţi şi produse de curăţenie pentru interior şi exterior, casă şi decoraţiuni, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit comunicatului, proiectul de extindere a gamei de produse a presupus dezvoltarea unei platforme de tip dropshipping, cu o investiţie de peste 600.000 de euro.
"Flanco este un brand românesc cu o istorie bogată, care a urmărit întotdeauna să optimizeze mixul de produse şi gama de servicii pentru a oferi clienţilor săi soluţii complete, pe măsura necesităţilor lor", spune Radu Bercea, Director Canale Digitale, Flanco.
"Clientul de azi urmăreşte să îşi eficientizeze timpul petrecut cu cumpărăturile, alegând soluţia online pentru achiziţia unei palete variate de bunuri, atât de larg consum, cât şi de folosinţă îndelungată. Pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, am decis să extindem gama de produse cu categorii din afara sferei electro-IT", continuă acesta.
În oferta online a retailerului se regăsesc peste 1.500 de modele de anvelope, categorie care vine în completarea electronicelor şi accesoriilor auto. Noile produse de îngrijire corporală şi a tenului, cosmetice şi de make-up întregesc oferta produselor electronice de îngrijire personală, adaugă comunicatul. De asemenea, echipamentele de fitness şi ciclism se adaugă ofertei de vehicule electrice (trotinete, biciclete, hoverboard) şi produse pentru activităţi sportive, tot mai căutate de cei preocupaţi de un stil de viaţă sănătos. Gama este completată de detergenţi şi produse de curăţenie pentru casă, cafea, puericultură şi jucării, papetărie şi birotică, bricolaj şi grădină, produse menaj, sanitare etc.
"În construcţia noilor categorii de produse din portofoliul flanco.ro, ţinem cont de interesul actual al clienţilor noştri, de capacitatea acestora de a atrage noi clienţi, respectiv de potenţialul lor de a genera cumpărături recurente, cum este cazul bunurilor de larg consum", completează Radu Bercea.