Flanco îşi continuă strategia de expansiune eficientă, cu două noi deschideri de magazine - în Sibiu şi în Roşiorii de Vede, ambele inaugurate în cele mai noi parcuri de retail ale oraşelor, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Flanco a deschis astăzi cel de-al doilea magazin al său din Sibiu, în Prima Shopping Center, cel mai nou centru comercial situat în zona de nord a municipiului. Cu o suprafaţă de 650 mp, noul magazin Flanco şi-a întâmpinat primii clienţi cu oferte speciale şi toate serviciile disponibile în celelalte magazine ale reţelei.
În urmă cu o săptămână, retailerul a inaugurat cel de-al doilea magazin al său din Roşiorii de Vede, poziţionat, de asemenea, într-un parc de retail recent deschis - Funshop Park Roşiorii de Vede. Cu o suprafaţă de 500 mp, magazinul, la fel ca toate celelalte puncte de vânzare Flanco, oferă clienţilor o gamă optimizată, cu produse de foarte bună calitate şi cele mai apreciate mărci.
"Parcurile de retail reprezintă o zonă de interes pentru noi, pe care am ales-o deseori, în ultimul an, pentru magazinele Flanco", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail. "Tipul acesta de galerii comerciale asigură un trafic ridicat, chiar şi în contextul pandemic actual, în care se impun noi restricţii. Reunind, într-o zonă foarte accesibilă, magazine de primă necesitate şi lanţuri de hipermarketuri recunoscute - precum Kaufland, în Prima Shopping Center din Sibiu, ori Lidl, în Funshop Park Roşiorii de Vede, reuşesc să câştige rapid interesul cumpărătorilor, deci şi pe al nostru."
Investiţia în cele două magazine s-a ridicat la o valoare de aproximativ 2.000.000 lei. Odată cu deschiderea celor două noi locaţii, 35 de persoane s-au alăturat echipei Flanco.
Flanco îşi continuă strategia de a-şi extinde reţeaua fizică în locaţii cu trafic intens, fie că este vorba despre mall-uri, galerii comerciale sau zone stradale, urmărind îndeaproape comportamentul şi preferinţele clienţilor săi. "Bineînţeles că au existat şi situaţii în care am preferat centre comerciale sau zone stradale - piaţa este foarte volatilă, iar obişnuinţele de consum diferă foarte mult de la oraşele mici la cele mai mari, de la o zonă a ţării la alta şi chiar de la o lună la alta. Singura constantă este adaptarea", explică Dragoş Sîrbu.
Strategia de expansiune a retailerului ajunge şi peste graniţe, Flanco planificând, pentru anul 2022, să lanseze un magazin online şi pe piaţa ungară.
Toate cele 158 de magazine din reţeaua Flanco, aflate în 112 oraşe ale ţării, oferă clienţilor servicii de finanţare avantajoase, precum cumpărături cu carduri de credit cu până la 40 de rate fără dobândă sau cumpărături în rate, direct în magazin, fără adeverinţe. Totodată, serviciul de "Livrare şi verificare produs direct în magazin" este disponibil în toată ţara, oferind cumpărătorilor transport gratuit şi posibilitatea de a verifica în magazin, împreună cu un consultant, produsul comandat online.