FrieslandCampina România a lansat oficial astăzi, în prezenţa prefectului Irina Muntean, a reprezentanţilor Ministerului Agriculturii, a senatorilor, deputaţilor, reprezentanţilor Ambasadei Olandei, a preşedintelui APRIL şi a NRCC, o nouă linie de producţie la Fabrica din Cluj, pentru caşcavalul Napolact, se arată într-un comunicat de presă. Investiţia a ajuns la aproximativ 3 milioane de euro şi face parte din planul de extindere a fabricii din Cluj din cadrul Centrului de Excelenţă a brânzeturilor FrieslandCampina din România. Începând de acum, producem la Cluj felii şi blocuri de caşcaval Napolact, atât în varianta convenţională, cât şi cea ecologică şi oferim astfel pe piaţă o gamă completă de caşcaval. Produsele noastre vor fi disponibile în toate canalele - în comerţul modern, în cel tradiţional, în platformele de comerţ online şi HORECA.
"Marcăm cu mândrie acest moment important în istoria fabricii din Cluj, deoarece astăzi facem încă un pas în călătoria noastră strategică de a crea un centru de excelenţă pentru brânzeturi la Cluj, începută în 2017 cu noile facilităţi pentru telemea. Linia de producţie pentru caşcaval, inaugurată astăzi, are o capacitate anuală de peste 3000 de tone şi creşte cu 40 numărul de locuri de muncă din domeniul producţiei de brânză pentru clujeni. Ne-am angajat să aducem valoare în România în vieţile consumatorilor, angajaţilor, partenerilor, fermierilor, dar şi pentru comunitatea locală", a declarat Ferenc Szecsko, Director General FrieslandCampina România.
Caşcavalul Napolact completează gama de produse fabricate la Cluj: trei tipuri de telemea, brânza de burduf, brânza topită, unt si lapte.
Capacitatea de producţie a centrului de excelenţă în brânzeturi de la Cluj este de 8.000 de tone de brânză şi unt pe an şi până la 35.000 de tone de lapte în ambalaje de carton.
"Fabrica din Cluj este locul de naştere a Napolact, un brand iubit de familiile din România. Simţim această responsabilitate, de fiecare dată când lansăm un nou produs, să căutăm calitatea, autenticitatea, deoarece acestea sunt valorile care definesc brandul Napolact. Prin această nouă investiţie suntem complet echipaţi cu o linie de procesare şi ambalare a caşcavalului de ultimă generaţie, ideală pentru a livra un caşcaval autentic românesc, de înaltă calitate. Moştenirea şi misiunea Napolact se întâlnesc din nou cu inovaţia", a concluzionat domnul Szecsko.
"Caşcavalul Napolact este gustos, de cea mai buna calitate, făcut pe baza unei reţete simple, în Ardeal, produs doar cu lapte din Ardeal. Caşcavalul Napolact va fi disponibil pe piaţă atât în gama BIO, cât şi în gama clasică, ceea ce reconfirmă calitatea produselor noastre obţinute din reţete curate, aşa cum se cuvine", a declarat Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România.