Fulga, văcuţa de la Albalact, a combinat lapte cu aromele cele mai bune şi mai dulci din lume. Acum, Fulga le oferă copiilor trei noi variante de Bunătăţi cu Lapte cu arome: lapte UHT 1,5% cu cacao şi gust ciocolată, lapte UHT 1,5% cu gust de vanilie şi lapte UHT 1,5% cu gust de căpşuni.
Noile Bunătăţi cu lapte sunt ambalate în cutii moderne TetraPak ecologice şi uşor de manevrat, în variante de 250 ml şi 1 litru. Cutia mică are ataşat şi un pai, astfel că e tocmai bună de pus în ghiozdănel sau de luat la joacă. Cutia de 1 litru are capac şi e foarte practică, pentru că poate fi deschisă şi închisă în repetate rânduri dacă este păstrată la frigider.
Laptele Fulga este lapte ultrapasteurizat (UHT) creat special pentru copii, este semidegresat şi ambalat în condiţii de maximă igienă.
"Fulga este brand-ul care are cea mai variată gamă de lapte cu arome de pe piaţă, la ora actuală. În 2005 am lansat, în gama Bunătăţi cu Lapte, lapte cu ciocolată, cu suc de portocale şi cu suc multifruct. Ne-am gândit să îmbogăţim gama fiind influenţaţi de evoluţia pieţei. Piaţa laptelui cu arome reprezintă doar 2% din totalul pieţei lactatelor, dar este în continuă creştere, datorită orientării tot mai mari a consumatorilor către produsele << convenience>>. Aroma numărul 1 în piaţă este ciocolata, urmează vanilia şi aromele de fructe", declară Cristina Miclea, Brand Manager Albalact Alba Iulia.
Noile Bunătăţi cu Lapte au readus-o pe Fulga pe micile ecrane, într-o campanie publicitară derulată în acest moment pe cele mai importante canale TV.
Noul spot de 23 de secunde, realizat împreună cu agenţia Publicis, îi arată pe Fulga şi pe doi dintre prietenii ei în "Poiana minunată". Fulga le vorbeşte la fel de mucalit celor doi copii şi se laudă cu noile ei bunătăţi.
"Fulga este un brand care creşte odată cu copiii, prietenii săi cei mai buni. Se rasfaţă, se joacă sau învaţă să vorbească în acelaşi timp cu ei. Asta o face şi atât de simpatică, pentru că încearcă să-şi ajusteze imperfecţiunile din mers, păstrându-şi inocenţa. Noile sortimente de lapte cu arome au fost prilejul perfect pentru încă un episod din viaţa plină de culoare a văcuţei cu cele mai simpatice replici", spune Răzvan Căpănescu, Creative Director Publicis România.
Campania TV a fost lansată la începutul lunii iunie şi se desfăşoară în două etape: între 6 iunie şi 27 iunie 2008 şi între 18 iulie şi 17 august 2008. Pe canalele TV pentru copii campania Fulga Bunătăţi cu Lapte se va încheia la sfârşitul lunii noiembrie.
Din echipa care a pregătit această campanie fac parte: Cristina Miclea - Brand Manager Albalact, Celina Condorovici - Junior Brand Manager Albalact, Alexandra Rusu - Senior Partner MGT Business Services (consultantul de marketing al Albalact), Loredana Popasav - Group Account Director Publicis, Elena Scutaru - Senior Account Manager Publicis, Silviu Nedelschi - Head of Copy Publicis, Vali Petridean - Head of Art Publicis şi Camelia Efrimov - A/V production manager Publicis.
Campania TV va fi completată cu o altă campanie naţională de degustări în toate reţelele de hipermarketuri şi supermarketuri. Pe tot parcursul lunii iunie Fulga a sprijinit şi numeroase acţiuni pentru copii, desfăşurate în parcuri, în mai multe oraşe din ţară. Cu aceasta ocazie, Fulga a fost foarte bucuroasă să le ofere copiilor noile ei bunătaţi.
Considerat un brand autohton încă tânăr, Fulga a câştigat în numai patru ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul văcuţei simpatice, isteţe, puse pe şotii, dar care le aduce lapte bun şi are răspunsuri la toate întrebările.