După 7 ani de creşteri consecutive ale business-ului din România, General Managerul Loredana Butnaru preia şi coordonarea activităţii Miele Ungaria, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
"Spre deosebire de România, Miele este foarte bine poziţionat în retailul premium de mobilier de bucătărie din Ungaria, însă există potential şi în retailul online sau în cel propriu. Clienţii Miele sunt obişnuiţi să meargă fizic în magazine multibrand, de unde să îşi aleagă electrocasnicele. Mandatul meu este unul temporar, iar în următoarea perioadă voi implementa know-how-ul dezvoltat în cei 7 ani la conducerea Miele România, pentru a regândi business-ul din Ungaria şi a-l pregăti pentru o nouă etapă", spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.
"Încă de la primele semne ale crizei am înţeles că vom asista la un shift în comportamentul de achiziţie al românilor şi am alocat mai multe resurse pentru zona de online. A fost mutarea câştigătoare, pentru că oamenii au început să caute produse performante, dar care să le confere şi un anumit grad de confort, astfel că cele mai achiziţionate produse în această perioadă au fost aspiratoarele, espressoarele, accesoriile şi consumabilele", continuă Loredana Butnaru.
Toate showroom-urile proprii Miele din România au rămas deschise în perioada stării de urgenţă, cu respectarea strictă a măsurilor de igienizare şi distanţare socială.