Gerard a înregistrat în luna mai a acestui an un volum de vânzări de aprox. 15.000 mp, depăşind astfel pentru prima dată în acest an rezultatele aferente perioadei similare din 2009 (mai 2009), când s-au vândut 8.982 mp de ţiglă Gerard, informează un comunicat remis redacţiei.
"Este prima lună din acest an în care avem semne concrete ale reluării activităţilor pe piaţa construcţiilor rezidenţiale. Rezultatele din această lună se datorează reluării proiectelor de construcţii după o perioadă mai lungă de stagnare pe fondul condiţiilor meteo dar şi datorită unui efort mai intens de promovare direct către clientul final", a declarat Dan Mircescu, General Manager Final Distribution, importatorul şi distribuitorul exclusiv Gerard în România.
Portofoliul Gerard de pe piaţa din România s-a lărgit în luna mai 2010 cu un nou profil cu specific mediteranean - Gerard Milano. Profilul a fost lansat oficial în cadrul expoziţiei Construct Expo Antreprenor, între 11-15 mai, iar vânzările înregistrate ulterior până la finalul lunii au totalizat la un volum de 5.100 mp, care înseamnă 34% din volumul total al vânzărilor Gerard.