Gerocossen, unul dintre cei mai mari producători români de produse cosmetice, a încheiat anul 2017 cu o creştere de 25% a cifrei de afaceri faţă de 2016, ajungând la 14.5 milioane de lei şi depăşind astfel previziunile, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Alături de cifra de afaceri, exporturile au cunoscut cea mai mare creştere pentru Gerocossen în 2017. Cu peste 30% mai multe produse au fost livrate către pieţe externe, printre cele mai active fiind Italia, Republica Moldova şi Ungaria, se mai arată în comunicat.
Pentru 2018 compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, precum şi dezvoltarea exporturilor pe noi pieţe, generând o creştere de până la 25%.
În 2018 compania plănuieşte să lanseze noi game, printre care: o serie de produse solare cu ecran natural (filtre naturale şi uleiuri), şampoane colorante fără amoniac şi oxidant, precum şi două game noi cu ingrediente naturale dedicate îngrijirii tenului şi părului.
Gerocossen este o companie românească, înfiinţată acum aproape 30 de ani de către trei antreprenori locali - Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică.