Centrul de servicii Global eBusiness Operations Center (GeBOC) - Hewlett Packard, din Bucureşti, va derula în 2010 un proces de recrutare, care are ca obiectiv creşterea numărului de angajaţi cu 30% (respectiv 600 de persoane) până la sfârşitul anului, potrivit Centrulu HP de servicii partajate.
În prezent, centrul de servicii numără peste 2.000 de angajaţi, care oferă suport atât pentru celelalte divizii din cadrul HP, cât şi pentru partenerii acestora.
"GeBOC doreşte să îşi extindă echipa prin atragerea de studenţi şi absolvenţi de studii superioare, dar şi a tinerilor cu experienţă profesională de 1-2 ani. Focusul activităţilor de recrutare se va orienta către candidaţii care vorbesc cât mai multe limbi straine, pentru că GeBOC este o familie multiculturală", a declarat Anca Tapai, Staffing Lead, Hewlett-Packard România, citată de NewsIn.
Centrul GeBOC deruleaza multiple activităţi de relaţionare cu clientul sau cu partenerii, activităţi administrative şi logistice, activităţi de suport creditare şi colectare a debitelor, activităţi de suport a vânzărilor în 22 de limbi străine. Activitatea GeBOC este structurată în 5 divizii (Global Business Services, Imaging and Printing Group, Personal Systems Group, Technology Solutions Group, Finance), conform profilului organizaţional al companiei Hewlett Packard.