În contextul noilor măsuri anunţate de Ministerul Afacerilor Interne şi Grupul de Comunicare Strategică, prin care se suspendă servirea şi consumul produselor alimentare şi băuturilor în hoteluri, restaurante şi cafenele, Glovo, îşi încurajează partenerii să continue să lucreze şi în această perioadă, să-şi menţină bucătăriile active, să preia comenzi pe care curierii aplicaţiei să le livreze clienţilor, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Victor Răcariu, General Manager Glovo România, a declarant: " Glovo susţine încă de la început business-urile româneşti şi continuă s-o facă şi în această perioadă dificilă. În industria HoReCa lucrează în prezent peste 300.000 de angajaţi care sunt afectaţi de situaţia actuală, de aceea este important ca bucătăriile restaurantelor să rămână deschise iar afacerile din industrie să se adapteze la noul context. Continuarea preparării mâncării şi băuturilor pentru livrarea la domiciliu este o modalitate prin care restaurantele pot rămâne deschise şi îşi pot păstra angajaţii, iar noi suntem aici ca să-i susţinem cu livrări sigure pentru clienţi."
Astfel, Glovo îşi continuă activităţile de livrare în Bucureşti şi în ţară, la programului obişnuit, respectând angajamentul cu privire la regulile şi măsurile de siguranţă emise de autorităţi şi lucrând exclusiv cu restaurantele care respectă la rândul lor măsurile de siguranţă şi protecţie în prepararea şi ambalarea produselor.