G"Market îşi măreşte capitalul cu 2,3 milioane de euro

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 3 decembrie 2009

G"Market, primul lanţ de supermarketuri din România, continuă să îşi crească operaţiunile şi activităţile de business în sectorul de retail, beneficiind de o investiţie din partea Anchor Grup, acţionarul său majoritar. Anchor Grup întăreşte poziţia financiară a G"Market prin creşterea capitalului subsidiarei la 6,4 milioane de euro, după o creştere de capital de 2,3 milioane euro.

"Deşi în ultima perioadă s-a înregistrat o uşoară tendinţă de scădere a cererii şi consumului în domeniul retail, Grupul Anchor îşi exprimă încrederea în potenţialul G"market, iar decizia de a mări investiţia poate fi evaluată ca un semnal puternic pentru noi planuri de dezvoltare precum şi pentru importanţa dată de grup segmentului de afaceri tip supermarket", a declarat Ali Capa, CFO Anchor Grup.

Începând cu luna septembrie, G"market a început o amplă campanie promoţională pentru consumatori. Posesorii de card G"market, care reprezintă 65% din cifra de afaceri, primesc 10% discount pentru cumpărături în valoare de minimum 150 lei. Recent, în supermarket s-au adaugat la mixul de produse standuri noi constând în produse Bio organice şi produse alimentare proaspete din gastronomiile italiană şi franceză.

Chiar dacă, datorită crizei economice globale, consumatorii sunt acum mult mai atenţi cu cheltuielile lor şi numărul de vizite la cumpărături, administrarea eficientă a companiei a condus la rezultate bune în 2009. Datorită capitalului de muncă puternic crescut, compania oferă un serviciu al datoriilor foarte bun pentru furnizorii săi şi astfel, relaţiile cu furnizorii de produse nu au fost afectate într-un mod negativ de situaţia economică globală.

În prezent există locaţii noi sub analiză pentru extinderea lanţului de supermarketuri în anii următori. În ceea ce priveşte rezultatele financiare, momentan este dificil de estimat o cifră exactă de afaceri pe anul în curs, datorită sezonalităţii retailului de tip food în perioada iernii, în special în perioada Crăciunui, care este o parte importantă a cifrei de afaceri în 2009. În mod evident, cererea de consum pe parcursul acestei perioade, va aduce companiei creşteri semnificative.

Înfiinţată în 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piaţa imobiliară din România. Compania deţine o experienţă vastă în dezvoltarea proiectelor de retail, rezidenţiale şi de clădiri de birouri. Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucureşti Mall, primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinaţie pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima clădire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, Anchor Plaza Metropol, clădire de birouri de clasă A situată lângă Plaza România şi InCity Residences, ansamblu rezidenţial în centrul oraşului.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb