gmp/MAP România a cîştigat Gold Effie cu Traian Băsescu

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 29 martie 2005

Agenţia de publicitate gmp/MAP România a cîştigat, la cea de a doua ediţie a premiilor Effie România, Gold Effie la categoria "Campanii non-profit" prin strategia de comunicare publicitară care l-a făcut pe actualul preşedinte al României, Traian Băsescu, primar general la alegerile locale din 2004.

Felix Tătaru, general manager gmp/MAP România, a declarat pe scena de premiere: "Anul acesta, echipa gmp a urcat aici pentru un Gold Effie cu o campanie din aria publicităţii politice. Anul următor ne dorim să urcăm cu cel puţin o campanie comercială". Referindu-se la campanie, domnul Tătaru a spus: "Contrar părerilor că produsul nostru era atît de bun că s-ar fi vîndut şi singur, iată că primim recunoaşterea indus-triei, care a analizat în detaliu strategia de comunicare propusă de agenţie şi acceptată cu încredere de client. S-a dovedit astfel că strategia de comunicare publicitară a avut un rol important în atingerea obiectivelor". Acestea au fost: obţinerea unei majorităţi în consiliul general, obţinerea a cel puţin două posturi de primari de sector şi postul de primar general.

În concursul de anul acesta au fost înscrise 49 de campanii, provenind de la 20 de agenţii care au rulat în perioada ianuarie 2004 - decembrie 2004, pe cel puţin un suport mass-media. Acestea au avut obiective clare şi au prezentat dovada îndeplinirii sau depăşirii aces-tora. Înscrierile s-au făcut pe baza formularelor numite şi brief-uri de eficienţă, care includ categoria, situaţia pieţei, obiectivele de marketing şi de publicitate, targetul, strategia de creaţie şi de media, bugetul media, precum şi dovada rezultatelor. Înscrierile s-au făcut în perioada 21 ianuarie - 7 martie.

Competiţia de anul acesta a cuprins 12 categorii, iar comitetul de organizare a avut dreptul de a reîmpărţi pe categorii campaniile şi de a împărţi/redefini categoriile, dacă lucrările înscrise într-o anumită categorie a necesitat această acţiune.

Comitetul de organizare al premiilor Effie 2005 a fost format din Manuela Necula - Head of Country Ogilvy Group România, Marcho Kouumdjiev - Unilever SCE, Managing Director Foods, Radu Florescu - Saatch&Saatchi, Managing Director, Răzvan Matasel - Leo Burnet, Research&Strategic Planner Director, Felix Tătaru - gmp/MAP România, Managing Director.

Grand Effie de anul acesta a fost cîştigat de campania Unirea - Unde-s mulţi puterea creşte, realizată de NextCap.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb