gmp/MAP România a construit în această vară o campanie "mai altfel". Iniţiată de Garda Naţională de Mediu şi realizată de gmp/MAP România în colaborare cu Castel Film Studios în regim "pro bono", campania are o miză deosebită - educarea publicului ţintă în a proteja şi respecta mediul înconjurător. Proiectul a fost dezvoltat pe mai multe direcţii: campania mass media, pentru care au fost create trei variante de spot-uri TV şi trei variante de print şi o serie de evenimente şi programe educative desfăşurate în şcoli la iniţiativa Gărzii Naţionale de Mediu.
Vizînd două targeturi diferite - copii şi adulţi, cele două campanii au concepte distincte, adaptate publicului ţintă: "Mizeria nu ştie de joacă" - pentru copii şi "Natura ştie ce nu-i aparţine", pentru adulţi. Prin caracterul ei puternic, aproape şocant, campania îşi propune să-i determine pe copii să-şi pună întrebări, să acţioneze, să influenţeze colegii şi părinţii.