"Grătar curat 2010" este un proiect de conştientizare şi responsabilizare demarat de Asociaţia MaiMultVerde şi Golden Brau, marcă a Heineken România. Timp de 10 săptămâni, voluntarii MaiMultVerde vor desfăşura activităţi de conştientizare şi curăţenie în zone de picnic din toată ţara. Proiectul începe sîmbătă, 29 mai, în judeţul Argeş, pe Valea Vâlsanului, şi se va încheia pe 31 iulie în Bucureşti, iar voluntarilor MaiMultVerde li se vor alătura vedete şi fotbalişti. La acţiunea din judeţul Argeş, Florin Grozea şi Mihai Sturzu, membrii trupei Hi-Q, şi voluntarii MaiMultVerde vor transmite participanţilor la picnic mesajul "Un grătar bun este un grătar curat", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Dincolo de latura culinară, grătarul are puternice trăsături rituale şi sociale. Unii nu s-au ferit să îi dea şi o faţă politică, dar noi ne încăpăţânăm să-l recomandăm cu garnitură ecologică. Reţeta unui grătar curat este simplă: achiziţionarea unor ingrediente, pe cât posibil, locale, nu doar carne, ci şi legume, veselă şi tacâmuri de carton sau lemn şi saci menajeri pentru resturi şi, la final, o vizită la containerele pentru colectarea selectivă a de deşeurilor. Astfel, la sfârşitul zilei, senzaţia de saţietate va fi acompaniată de un sentiment de mulţumire", a declarat Doru Mitrana, director executiv Asociaţia MaiMultVerde.