Groupama, unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, a implementat o nouă soluţie online de gestionare a procesului de daune, de la avizare până la închiderea dosarului, pentru produsele din categoria Bunuri, Locuinţă, Răspundere Civilă, Transport, Agro şi Riscuri Speciale, informează compania într-un comunicat remis redacţiei. Noua funcţionalitate vine în completarea serviciilor online de avizare a daunelor, disponibile pentru asigurarea de locuinţă cu extra acoperiri şi produsele din categoria Auto şi Viaţă (CASCO şi asigurarea de răspundere civilă auto RCA, asigurări de viaţă).
Soluţia a fost implementată şi dezvoltată în Salesforce Service Cloud, lider global în piaţa soluţiilor de gestionare a relaţiilor cu clienţii. Aceasta este disponibilă pe site-ul groupama.ro şi poate fi accesată de clienţii care doresc să deschidă un dosar de daună. Transmiterea documentelor şi a fotografiilor se poate face online, iar comunicarea se realizează prin e-mail, SMS sau apeluri telefonice, reducându-se astfel timpul necesar pentru instrumentarea unui dosar de daună. În medie, durata avizării unei daune în mediul online, prin noua soluţie implementată de Groupama, este de 5 minute.
"Una dintre priorităţile noastre este creşterea eficienţei în tot ceea ce ţine de procesul de gestionare a daunelor, atât din perspectiva clienţilor, dar şi a echipei noastre. De altfel, Groupama a fost primul asigurător din România care a introdus soluţii precum constatarea daunelor la distanţă sau opţiunea de notificare a daunelor online, ca modalităţi de a rămâne aproape de clienţii noştri şi a le livra produse şi servicii simple şi predictibile. De data aceasta e vorba despre extinderea opţiunii de avizare a daunelor online pentru toate produsele din categoria Non-Auto. În acest fel, creştem gradul de transparenţă şi reducem timpul de instrumentare a daunelor, iar lucrul acesta vine atât în avantajul clienţilor noştri, cât şi al colegilor noştri care sunt implicaţi în proces" a declarat Călin Matei, Director General Adjunct Groupama.
Extinderea opţiunii de avizare a daunelor online pentru toate produsele Non-Auto vine în completarea unor soluţii inovatoare introduse de Groupama pe piaţa din România, în scopul dezvoltării unor servicii cât mai simple, intuitive şi uşor de folosit. Printre ele se numără şi Video Asist, serviciul de constatare a daunelor şi realizare a inspecţiilor de risc de la distanţă, semnarea electronică a contractelor de asigurare sau efectuarea plăţilor online.