Grupul Allianz a publicat, astăzi rezultatele financiare înregistrate pe întreg anul 2019, grupul înregistrând venituri totale de peste 142 miliarde de euro, în creştere cu 8% faţă de 2018 şi un profit operaţional de 11,9 miliarde de euro, în creştere cu 3% faţă de 2018 cu o rată de solvabilitate (Solvency ÎI): 212%, potrivit unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz, a declarat: "2019 a fost încă un an de succes, cu rezultate excepţionale pentru Allianz Group. Evoluţia companiei reflectă încrederea clienţilor şi a acţionarilor, precum şi angajamentul profesioniştilor noştri. Allianz a continuat să facă progrese strategice semnificative în 2019. Exemple relevante în acest sens sunt achiziţiile din Marea Britanie şi Brazilia şi faptul că am devenit prima companie de asigurări cu acţionariat integral străin din China. De asemenea, continuăm să avem o contribuţie importantă în societate: fiind unul dintre iniţiatorii Net-Zero Asset Owner Alliance, recent lansată de ONU, ne-am angajat să avem un portofoliu neutru din punctul de vedere al amprentei de carbon până în 2050."
Allianz este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare şi asigurări şi cel mai valoros brand de asigurări din lume, conform celei mai recente evaluări Interbrand. Allianz este listat la bursa din Frankfurt şi are o capitalizare de aproximativ 96 miliarde de euro.
În România, Allianz este prezent prin intermediul Allianz-Ţiriac Asigurări şi Allianz-Ţiriac Pensii Private.