Grupul Ariston Thermo aniversează 90 de ani

C.P.
Comunicate de presă #Construcţii / 29 iulie 2020

Grupul Ariston Thermo aniversează 90 de ani

Peste 70% din veniturile grupului italian Ariston au fost generate, în 2019, de soluţii care folosesc energie din surse regenerabile;

Investiţiile grupului în cercetare şi dezvoltare au depăşit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019;

Ariston Thermo România este liderul pieţei locale de centrale termice şi boilere, cu vânzări de aproximativ 250 mil. lei în 2019, în creştere cu circa 10% faţă de 2018.

Grupul italian Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanţi producători la nivel global de echipamente destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră, aniversează anul acesta 90 de ani de la înfiinţare. Piatra de temelie a fost pusă în anul 1930 când antreprenorul Aristide Merloni a fondat compania Merloni Industries, predecesoarea grupului, în oraşul Fabriano. Au urmat nouă decenii dedicate misiunii de a face lumea un loc mai confortabil, cu inovaţii remarcabile în materie de tehnologie şi design, expansiune ambiţioasă şi achiziţii pe mai multe continente.

Ariston Thermo înseamnă astăzi 7.500 de angajaţi la nivel global, venituri anuale de 1,7 miliarde de euro şi peste 8,2 milioane de produse vândute anual în peste 150 de ţări. Devotamentul faţă de sustenabilitate, dedicarea faţă de clienţi şi punerea angajaţiilor pe primul loc sunt adevăratele valori care ghidează grupul de 90 de ani.

"Cea de-a 90-a aniversare reprezintă un reper important pentru noi şi atestă faptul că îndelungata noastră istorie este fundamentul pe care ne proiectăm viitorul. Valorile care ne ghidează de decenii sunt astăzi mai relevante ca niciodată, iar angajamentul ferm pe care ni l-am asumat faţă de cercetare şi inovare, alături de transformarea digitală şi îmbunătăţirea capitalului uman sunt priorităţile noastre pentru construirea unui viitor sustenabil. Acest moment aniversar ne dă energia şi inspiraţia necesare pentru a rămâne competitivi şi a deveni mai puternici. Datorită angajaţilor noştri entuziaşti şi capabili, care reprezintă esenţa Ariston Thermo, sunt încrezător că vom continua să creştem şi să atingem obiectivele stabilite pentru viitor", a declarat Paolo Merloni, Preşedinte Executiv al grupului Ariston Thermo.

Prin cele 24 centre de cercetare şi dezvoltare din 15 ţări, Ariston Thermo îşi confirmă angajamentul de a investi în tehnologii inovatoare şi eficiente energetic care să aducă confortul termic în orice colţ al lumii.

Investiţiile grupului în cercetare şi dezvoltare au depăşit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019. Portofoliul de produse al Ariston Thermo a ajuns astfel la o mare varietate de echipamente, precum: centrale termice în condensare (murale şi de mare capacitate), cazane de pardoseală, pompe de căldură, sisteme solare, unităţi de acumulare, pompe de căldură, boilere electrice, arzătoare şi aparate de aer condiţionat, sub opt branduri distincte: Ariston, ELCO, Chaffoteaux, Atag, Racold, Calorex, NTI, HTP.

2019 - cel mai bun an din istorie

Pentru grupul Ariston Thermo, anul 2019 a fost cel mai bun din istorie, cu venituri de 1,71 miliarde de euro, în creştere cu peste 6% faţă de anul precedent. Aproximativ 72% din venituri au fost generate, în 2019, de soluţii care folosesc energie din surse regenerabile şi au eficienţă ridicată. Obiectivul Ariston este ca în anul 2022 peste 80% din veniturile sale să fie generate de astfel de soluţii.

Prin creştere organică şi achiziţii strategice a unor jucători de pe piaţă, dar şi a unor linii noi de business, grupul Ariston Thermo a ajuns astăzi să aibă una dintre cele mai extinse prezenţe la nivel global: peste 26 de unităţi de producţie amplasate în 15 ţări pe patru continente, 69 de subsidiare şi 6 reprezentanţe în 42 de ţări. La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmează ţările din Europa de Est cu o pondere de 18% în venituri şi Asia cu 17%.

Pe plan local, grupul este prezent de 22 de ani prin subsidiara Ariston Thermo România, liderul pieţei de centrale termice şi boilere electrice. Subsidiara locală a grupului a încheiat anul trecut cu vânzări de aproximativ 250 de milioane de lei, în creştere cu circa 10% faţă de anul 2018. Afacerile Ariston Thermo au înregistrat în 2019 cel mai bun an din istoria companiei în România, beneficiind de un context economic favorabil şi de creşterea sectorului de construcţii.

"Suntem mândri că facem parte dintr-un grup puternic care a îmbunătăţit calitatea vieţii pentru milioane de oameni în ultimii 90 de ani. Modul în care noi toţi trăim astăzi reprezintă o mare provocare pentru un viitor sustenabil. Scopul nostru la Ariston este de a asigura tuturor, în orice colţ al lumii, confort termic, protejând în acelaşi timp mediul înconjurător. În România, unde 1 din 4 oameni nu are acces la apă caldă, misiunea şi angajamentul nostru sunt cu atât mai necesare", a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Provocarea de a duce confortul în zone extreme sau defavorizate

Pentru a sublinia angajamentul asumat de a duce confortul acolo unde este greu de atins, Ariston a lansat în 2018 campania "Ariston Comfort Challenge" (ACC), prima iniţiativă globală a grupului. Pe plan internaţional, campania a constat în construirea unei case modulare inovatoare în ţinuturile îngheţate ale insulei Disko, din Groenlanda, cu confort termic asigurat şi la minus 40 de grade Celsius de centrala de înaltă eficienţă Alteas ONE. Astfel, o echipă de oameni de ştiinţă de la Departamentul de Geoştiinţe şi Managementul Resurselor Naturale al Universităţii din Copenhaga şi-a continuat cercetările în timpul iernii, reuşind să deruleze peste 22 de studii ştiinţifice despre impactul schimbărilor climatice.

Pe plan local, în cadrul campaniei umanitare ACC, Ariston a încheiat, în 2018, un parteneriat cu organizaţia umanitară Crucea Roşie Română cu ajutorul căreia a donat boilere electrice de ultimă generaţie persoanelor din zonele retrase ale ţării sau din medii defavorizate, în special şcolilor şi centrelor de bătrâni. După primii doi ani, 2018 şi 2019, numărul beneficiarilor campaniei umanitare a ajuns la 112.642 de persoane, fiind donate peste 1.000 de boilere electrice în 35 de judeţe. În 2019, Ariston s-a alăturat Asociaţiei Naţionale a Salvatorilor Montani din România (SALVAMONT), pentru a susţine echipele de salvamontişti şi voluntari care participă zi de zi, indiferent de condiţiile meteorologice, la acţiuni de prevenţie şi salvare. 30 de centre şi baze de salvare au fost echipate cu centrale termice în condensare şi boilere electrice de ultimă generaţie.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb