Grupul Calzedonia, va aduce, în ansamblul mixt Palas Iaşi, brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi UOMO, ca parte a planului său de extindere în ţara noastră şi a strategiei companiei IULIUS de a implementa concepte de shopping cu prezenţă unică în regiune, informează un comunicat remis redacţiei.
Potrivit comunicatului, ansamblul mixt Palas Iaşi îşi consolidează poziţia de destinaţie dominantă de shopping în regiune, oferind concepte noi de magazine ale unor branduri internaţionale puternice şi cu prezenţă unică în nord-estul ţării. Printre noutăţile din acest an se numără magazinele grupului italian Calzedonia, care va deschide aici trei locaţii: Calzedonia, Intimissimi şi Intimissimi Uomo.
Brandul Calzedonia, înfiinţat în 1986, la Verona, oferă produse în pas cu moda pentru femei, bărbaţi şi copii, care se integrează cu uşurinţă în outfiturile de zi cu zi. Gama variată include dresuri, şosete, colanţi, costume de baie, precum şi accesorii pentru plajă sau exterior.
Intimissimi se adresează femeilor şi adolescentelor, fiind un brand renumit pentru lenjerie intimă, care oferă şi o varietate de alte categorii precum: pijamale, corsete şi accesorii. În România, brandul este prezent din 2013 şi deţine opt magazine, în Bucureşti, Constanţa, Craiova, Timişoara şi Braşov. În lume, sunt 1.645 de magazine, în peste 50 de ţări, adaugă comunicatul.
Adresat exclusiv bărbaţilor, începând cu anii adolescenţei până la orice vârstă, Intimissimi UOMO este specializat în lenjerie intimă şi şosete, iar în prezent, în România sunt deschide cinci locaţii, iar în lume, 344.