Prăvălia lui Manuc aduce în centrul Capitalei produse tradiţionale româneşti, fiind prima investiţie a grupului City Grill în această nouă direcţie, se arată într-un comunicat al companiei.
Spaţiul, care se află în continuarea restaurantului cu acelaşi nume, emblematic pentru Bucureşti, este destinat atât clienţilor Hanului, cât şi celor aflaţi în căutarea de produse tradiţionale româneşti, preparate după reţete vechi. Deschisă în continuarea Hanului lui Manuc, Prăvălia lui Manuc invită şi la degustare, dispunând de 45 de locuri.
Extinderea Grupului City Grill spre zona de retail a venit că urmare a dorinţei de a pune în valoare cât mai mult clădirile istorice ale Capitalei, Restaurantul Hanul lu' Manuc fiind una dintre acestea. Spaţiul dedicat prăvăliei are o suprafaţă totală de 103 metri pătraţi, dispuşi pe trei nivele - parter, etaj şi supanta, iar investiţia totală în amenajarea acestuia a fost de 80.000 de euro.
"Spaţiul devenit disponibil în continuarea Hanului era prea mic pentru a ne gândi să extindem restaurantul. Tocmai de aceea, ştiind foarte bine că zona era cunoscută în perioada interbelică pentru varietatea de prăvălii, ne-am lăsăţi inspiraţi de acest lucru şi am decis să deschidem o băcănie, o prăvălie - replică a acelor vremuri. În contextul în care traficul de turişti la Hanu' lui Manuc în sezon este foarte mare, fiind considerat un punct de atracţie al Capitalei, prăvălia vine că o continuare firească, oferind o mostră de produse tradiţionale româneşti, un suvenir care întregeşte experienţă culturii noastre", a precizat Daniel Mischie, CEO City Grill Group, citat în comunicat
Prăvălia lui Manuc funcţionează că o băcănie, comercializand gemuri şi dulceţuri, mezeluri şi brânzeturi, sortimente variate de zacuscă, vinuri şi alte produse alcoolice, toate realizate după reţete româneşti vechi, astfel încât gustul să rămână autentic.
Proporţia clienţilor străini la Restaurant Hanul lu' Manuc ajunge la peste 50% pe timpul verii, datorită grupurilor organizate, pentru care restaurantul este un punct de atracţie, dar şi vizitatorilor individuali aflaţi în căutarea locurilor emblematice ale oraşului.