Grupul Digi a înregistrat venituri mai mari cu 8,7% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, până la 950,6 milioane de euro, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Operaţiunile pe piaţa din România au continuat să fie, în trimestrul III, faţă de aceeaşi perioadă din 2019, principalul generator de venituri în cadrul grupului (62% din totalul veniturilor), de servicii (71% din totalul RGU - unităţi generatoare de venituri) şi cu o contribuţie semnificativă la EBITDA consolidată (76% din totalul EBITDA). De asemenea, în perioada analizată, segmentul serviciilor fixe a înregistrat o creştere de 15% a RGU cu plată şi de 17% RGU internet.
În ansamblu, Grupul Digi a înregistrat creşteri importante ale numărului de servicii pe principalele segmente care au ajuns la 5,6 milioane RGU (pay-tv), respectiv 4,1 milioane RGU (internet fix). Serviciile de comunicaţii mobile au atins 6,2 milioane RGU, mai arată sursa citată.
În ceea ce priveşte segmentul comunicaţiilor mobile, Digi şi-a menţinut poziţia de lider ca destinaţie de portabilitate. Global, în ultimele nouă luni din 2020, reţeaua Digi Mobil a portat 266.661 de numere de telefonie mobilă, iar în al treilea trimestru a înregistrat cel mai mare număr de numere portate, respectiv 100.018, în evoluţie cu 29% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019.
La nivelul lunii septembrie a acestui an, 46% din portabilitatea numerelor de telefonie mobilă a fost direcţionată către Digi Mobil.
În Ungaria, Digi Kft. a continuat în timpul verii activitatea, atât în domeniul serviciilor de comunicaţii electronice fixe, cât şi în privinţa extinderii serviciilor mobile. Serviciul Digi Mobil a devenit accesibil în peste 650 de aşezări şi a atins o acoperire de 70% din populaţie, în decurs de un an şi jumătate de la lansarea serviciului în mai 2019.
Digi Spania a reuşit ca, în T3, să depăşească pragul de 2,2 milioane RGU pentru serviciile de voce şi date mobile, majorându-şi contribuţia la veniturile Grupului, care a ajuns să reprezinte 22% din totalul veniturilor Grupului şi la EBITDA (13% din EBITDA consolidat al Grupului). Filiala spaniolă a înregistrat, din iulie până în septembrie, peste 39.000 de numere de telefonie mobilă portate.
În Italia, a patra piaţă în care Grupul Digi are operaţiuni ca MVNO (Mobile Virtual Network Operator), echipele s-au concentrat pe diversificarea ofertelor către clienţi şi creşterea calitativă a serviciilor. Digi Italia a înregistrat un număr de 253.000 RGU, la 30 septembrie 2020, comparativ cu 227.000 RGU în perioada similară din anul anterior, se mai arată în comunicat.
Serghei Bulgac, Chief Executive Officer (CEO) al Digi Communications N.V. a declarat: "Primele 9 luni din 2020 au arătat capacitatea companiei şi a echipelor noastre de a gestiona riscurile şi dificultăţile într-o perioadă imprevizibilă, concentrându-ne pe proiecte şi obiective majore. Având în vedere importanţa serviciilor de comunicaţii electronice în timpul perioadei de carantină, am continuat să dezvoltăm reţelele şi am investit în soluţii tehnologice pentru a furniza servicii de o calitate constant optimizată. Le mulţumim clienţilor noştri pentru încrederea şi loialitatea arătate. Actuala bază de clienţi este o dovadă a calităţii excepţionale a serviciilor Digi. Suntem încântaţi că, în ultimele 12 luni, am adăugat aproape 2 milioane de servicii noi în portofoliul nostru. Continuăm să supraveghem mediul de sănătate şi siguranţă din sucursalele noastre şi să le oferim angajaţilor tot suportul şi materialele necesare pentru a ne derula operaţiunile la un nivel normal de activitate, menţinând o stare bună de sănătate în rândul colegilor şi al clienţilor. În contextul noilor restricţii introduse de autorităţi în toate teritoriile, suntem pregătiţi să sprijinim clienţii noştri, rezidenţiali sau corporativi, cu servicii, soluţii, expertiză care îi pot menţine conectaţi cu familiile sau prietenii lor, cu echipele, cu locurile lor de muncă sau cu afacerile lor."
1. Calitatea extrem de proasta a serviciilor Digi
(mesaj trimis de Anonimus client Digi în data de 14.11.2020, 11:27)
Dle Bulgac , poate sunteti indus in eroare , dar calitatea serviciilor Digi este extrem de proasta , nu extrem de buna . Exemplu concret : Rasnov , serviciile Digi de internet fix nu functioneaza de 7 zile ( din 9 nov 2020 ) ; degeaba avem contracte cu Digi ; zecile de sesizari si telefoane la serviciile Digi call center sunt fara rezultat . Ce ziceti de calitatea Digi ? Verificati si veti constata ca e adevarat .
Ca sa contactezi serviciul call center al Digi dureaza 30 de minute , rog verificati ! Ce ziceti de calitatea serviciilor Digi ?
Toate promisiunile telefonice de remediere au fost incalcate ; ultima promisiune : se rezolva azi 14 nov la orele 14 ? Asteptam si va informam daca s-au tinut de cuvant ( de o saptamana au fost doar promisiuni , nu s-a remediat nimic ) . Dle Bulgac , rog verificati daca in teren se respecta ceva .
Nu te poti mandri cu profit realizat pe nerealizari ale firmei si pe nerespectarea contractelor cu clientii . Daca serviciile de relatii cu clientii ale Digi functioneaza ar trebui sa luati act de aceasta sesizare . Cu multumiri.