GeoPost a înregistrat un total de vânzări de 3.093 miliarde euro în 2009, la rate constante de schimb valutar. Vânzările GeoPost din 2009 s-au redus uşor, cu 4.6% faţă de vânzările anului precedent. Această scădere s-a datorat unei micşorări a volumelor cu 1.9% şi o reducere a preţurilor, informează un comunicat remis redacţiei.
În ţara noastră, DPD (Pegasus) şi-a continuat extinderea, urmărind în permanenţă creşterea calităţii serviciilor şi îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor săi.
"În ciuda încetinirii economice, am reuşit să menţinem volumul business-ului concentrându-ne pe încredere şi siguranţă pentru clienţii noştri. Reţeaua de coletărie europeană de prim rang a DPD oferă cele mai flexibile soluţii pentru nevoile logistice ale partenerilor săi", a declarat Lucian Aldescu, Director General al DPD (Pegasus) România şi preşedinte al A.O.C.R. (Asociaţia Operatorilor de Curierat din România).