Grupul Hornbach - profit în creştere pentru prima jumătate a anului 2021/22

Comunicate de presă / 1 noiembrie 2021

Grupul Hornbach - profit în creştere pentru prima jumătate a anului 2021/22

Grupul Hornbach (Grupul Hornbach Holding AG & Co. KGaA) şi-a menţinut trendul de creştere a profitului în prima jumătate a anului 2021/22 (de la 1 martie la 31 august 2021) şi a obţinut o cotă de piaţă suplimentară în ţările în care operează. Vânzările consolidate din primele şase luni au crescut cu 5,1%, la 3.292,4 mil. euro (2020/1: 3.132,2 mil. euro). Pe fondul acestei performanţe mulţumitoare a vânzărilor şi a creşterii veniturilor din al doilea trimestru, veniturile operaţionale consolidate ajustate (EBIT ajustat) ale Grupului Hornbach au depăşit valoarea înregistrată anul anterior, în prima jumătate a anului. Pornind de la această performanţă înregistrată în prima jumătate a anului, se aşteaptă ca vânzările şi EBIT ajustat pentru anul complet să depăşească punctul mediu al intervalului de previziune, conform unui comunicat remis redacţiei.

"Rezultatele obţinute în prima jumătate de an arată clar cum consumatorii sunt încă foarte atraşi de ideea de a-şi înfrumuseţa locuinţele şi de a le transforma într-un loc sigur. Cererea clienţilor pentru produse de construcţii şi bricolaj se menţine ridicată în lunile de vară, deşi vremea a fost extrem de instabilă şi clienţii şi-au reluat călătoriile mult mai mult. Vânzările au crescut cu 5,1% în prima jumătate a anului 2021/22, iar EBIT ajustat a depăşit valoarea înregistrată anul anterior. Toate aceste aspecte arată performanţa noastră, a vânzării cu amănuntul interconectată (ICR)", a declarat Albrecht Hornbach, CEO al Hornbach Management AG.

"Mulţumită ICR, Hornbach a depăşit semnificativ media din industrie în Germania şi în alte pieţe ale unor ţări importante, în special pe parcursul perioadei dificile a pandemiei, în prima jumătate a anului calendaristic, şi şi-a extins cota de piaţă", a mai afirmat acesta.

Hornbach Baumarkt AG, cel mai mare subgrup operaţional (vânzări de materiale de construcţii cu amănuntul) care operează 165 de magazine şi magazine online în nouă ţări europene, a raportat la 31 august 2021 că vânzările nete au crescut cu 4,6%, la 3.085,2 mil. euro în prima jumătate a anului 2021/22 (2020/21: 2.949,0 mil. euro). În al doilea trimestru, au fost deschise noi magazine de materiale de construcţii şi grădinărit în Trollhättan (Suedia) şi Cluj-Napoca (România). Pe o bază comparativă şi fără efectul elementelor valutare, magazinele au generat o creştere a vânzărilor de 3,4% în primele şase luni. Activitatea online în sectorul de bricolaj (vânzare cu amănuntul interconectată - ICR) a crescut vânzările cu 48,4%, la 593 mil. euro în prima jumătate a anului financiar, şi, prin urmare, a reprezentat o cotă de 19,2% din vânzările subgrupului (2020/21: 13,6 %).

Vânzările nete ale magazinelor de bricolaj şi ale magazinelor online Hornbach din Germania au crescut cu 1,5%, la 1.579,7 mil. euro în prima jumătate a perioadei 2021/22 (2020/21: 1.557,0 mil. euro). Vânzările comparative din Germania au crescut cu 0,7% pe parcursul aceleiaşi perioade (2020/21: 24,3%). Vânzările nete din cele opt ţări, cu excepţia Germaniei (alte ţări europene), au crescut cu 8,2%, la 1.505,5 mil. euro, în prima jumătate a anului 2021/22 (2020/21: 1.391,9 mil. de euro). Activitatea internaţională a contribuit cu 48,8% din vânzările subgrupului Hornbach Baumarkt AG (2020/21: 47,2%). În condiţii comparative şi fără efectul elementelor valutare, vânzările din alte ţări europene au crescut cu 6,4% (2020/21: 14,4%).

Subgrupul Hornbach Baustoff Union GmbH, care operează în prezent 34 de locaţii de desfacere pentru comercianţii de materiale de construcţii din sud-vestul Germaniei şi două locaţii în apropiere de graniţa cu Franţa (Lorraine), şi-a crescut vânzările pe jumătate de an cu 13,2%, la 206,5 mil. euro (2020/21: 182,4 mil. euro).

În contextul acestei performanţe mulţumitoare a vânzărilor şi a creşterii veniturilor din al doilea trimestru, cifrele-cheie privind veniturile Grupului Hornbach au depăşit, în prima jumătate a anului (între 1 martie şi 31 august 2021), valorile înregistrate anul anterior. EBIT ajustat pentru a exclude elementele de venit non-operaţional au crescut cu 3,8%, la 168,1 mil. euro, în al doilea trimestru al anului 2021/22 (2020/21: 161,9 mil. euro), şi cu 0,7%, la 337,2 mil. euro, în prima jumătate a anului 2021/22 (2020/21: 334,7 mil. euro). Cu o marjă a EBIT ajustat de 10,2% în prima jumătate a anului (2020/21: 10,7%), profitabilitatea a rămas semnificativ mai ridicată decât înainte de pandemie. Veniturile per acţiune pe şase luni au crescut de la un an la altul la 11,69 euro (2020/21: 11,57 euro).

La nivelul subgrupului Hornbach Baumarkt AG, EBIT ajustat de 304,3 mil. euro aproape a corespuns cu valoarea din anul anterior (2020/21: 307,0 mil. euro). Veniturile per acţiune Baumarkt sunt raportate la 6,58 euro (2020/21: 6,62 euro). Subgrupurile Hornbach Baustoff Union GmbH şi Hornbach Immobilien AG au contribuit cu EBIT-uri ajustate de 12,6 mil. euro (2020/21: 5,7 mil. euro) şi 29,1 mil. euro (2020/21: 29,4 mil. euro) la veniturile consolidate.

Se aşteaptă ca vânzările şi EBIT ajustat să depăşească punctul mediu al recomandărilor anterioare

La finalul primei jumătăţi a anului 2021/22, compania a confirmat şi specificat detaliat previziunea anuală completă, publicată pe 25 iunie 2021 în Declaraţia trimestrială pentru primul trimestru din 2021/22. Creşterea vânzărilor Grupului Hornbach este anticipată peste punctul mediu al intervalului de previziune cuprins între 1% şi 5% (anul financiar 2020/21: 5.456 mil. euro). În ceea ce priveşte performanţa veniturilor, compania se aşteaptă, în prezent, ca veniturile operaţionale consolidate ajustate (EBIT) să atingă treimea superioară a intervalului de previziune cuprins între 290 mil. euro şi 326 mil. euro şi, aşa cum a fost prevăzut anterior, să fie uşor sub cifra raportată pentru anul financiar 2020/21 (326,4 mil. euro). Obiectivul Hornbach este de a obţine, în 2021/22, o marjă de EBIT ajustat la limita superioară a intervalului cuprins între 5,3% şi 5,7%. Prin urmare, profitabilitatea ar trebui să depăşească semnificativ cifra anului financiar anterior pandemiei de Coronavirus (2019/20: 4,8%) şi media ultimilor 20 de ani (4,5%).

A patra ediţie publicată a revistei despre dezvoltare durabilă

Grupul Hornbach a publicat revista sa anuală despre dezvoltare durabilă, împreună cu raportul financiar semestrial. Pe lângă obligaţiile de raportare prevăzute de lege, această publicaţie oferă spaţiu pentru acele teme care motivează compania, angajaţii şi clienţii săi, cum ar fi logistica eficientă din punct de vedere al resurselor, reciclarea materialelor de construcţii, femei în funcţii de conducere şi, desigur, provocările ridicate de pandemia de Coronavirus.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7908
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3538
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9910
Gram de aur (XAU)Gram de aur401.4137

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb